Розгадана одна з містичних загадок Місяця

Науковий світ завжди намагався пояснити походження льоду на Місяці. Ця приголомшлива загадка, власне, стала предметом нового дослідження, яке вказує на те, що електрони, які в певний спосіб походять від Землі та Сонця, можуть бути ключовими факторами утворення льоду на поверхні Місяця.

Місяць
Місяць. Фото: Unsplash

Уявімо себе Місяцем, який перетинає магнітний хвіст Землі, залишаючись у тіні планети. Внутрішній регіон цього магнітного хвоста насичений зарядженими частинками, такими як електрони й іони, які походять з атмосфери Землі та випромінювання Сонця.

У минулому вчені вже досліджували роль магнітного хвоста та більшої магнітосфери у створенні води на Місяці. Магнітосфера виникає, коли магнітне поле Землі відбиває потік сонячного вітру, і це створює різні складні ефекти.

Хибне уявлення про воду на Місяці

Варто зазначити, що коли Місяць перебуває за межами магнітного хвоста, його поверхня відкрита сонячному вітру, й очікувалося, що в такому випадку неможливе утворення води. Але науковці виявили, що це не так.

Попередні дослідження вказували на те, що іони водню із сонячного вітру справді сприяють утворенню води на Місяці. Але здається, що вода все-таки утворюється, коли Місяць розташований всередині магнітного хвоста, захищеного від сонячного вітру.

Вчені вважають, що в цьому процесі відіграють важливу роль електрони. Один із можливих способів цього утворення полягає в тому, що високоенергетичні електрони реагують із місячним ґрунтом, вивільнюючи водень, який потім може стати основою для утворення води.

Нові горизонти досліджень

Щоб це підтвердити, потрібні подальші спостереження та експерименти на поверхні Місяця. Але це лише одна з багатьох загадок, які науковці намагаються розгадати, спробувавши визначити джерело води на Місяці.

Ця розгадка має велике значення, адже вона допомагає нам краще розуміти минуле Місяця та можливості подальшого заселення його поверхні. Це також підкреслює незвичайний взаємозв’язок між Землею та її супутником, який може мати багато невідомих аспектів. Усе це відкриває нові горизонти для наших досліджень космосу та розуміння його природи.

Раніше ми повідомляли про те, як США та Китай змагаються за воду на Місяці.

За матеріалами Sciense Alert.