Ракета-катафалк вибухнула через кілька секунд після старту: відео

Невелика ракета космічної меморіальної служби Celestis зазнала невдачі. Через кілька секунд після старту вона вибухнула над пустелею Нью-Мексико. Мета космічного пуску полягала в тому, щоб вивести у космос 120 кремованих останків та зразки ДНК різних знаменитостей та навіть астронавта NASA, повідомляє KVIA. Після невдалого пуску компанія поспішає виправити неприємну ситуацію.

Це дуже погана «реклама» для компанії, послуги космічних похоронів якої коштують недешево. Хоча в Celestis запевнили, що останки вже знайдені та згодом буде друга спроба запустити їх знову.

Перед запуском Celestis об’єдналась із ракетним стартапом UP Aerospace зі штату Колорадо. Але за лічені секунди після пуску шестиметрова ракета SpaceLoft XL вибухнула. Носій перевозив останки Філіпа Чепмена, астронавта NASA, який працював науковим співробітником місії космічного агентства Apollo 14 на Місяць у 1971 році, а також останки вченої-хіміка Луїзи Енн О’Дін.

SpaceLoft XL
Ракета SpaceLoft XL компанії Celestis

«Не дивлячись на те, що ракета була знищена під час польоту, постачальник послуг запуску — UP Aerospace — гарантував, що корисне навантаження Celestis залишиться неушкодженим. Усі 120 капсул із прахом витримали вибух та наразі перебувають у безпеці. Вони готові до наступного польоту, щойно UP Aerospace та Spaceport America завершать розслідування та впровадять усі необхідні виправлення, щоб уникнути подібних інцидентів», — сказав генеральний директор Celestis Чарльз Чафер після нещасного випадку.

Celestis працює з 1990-х років. За більш ніж 30 років компанія здійснила 17 меморіальних космічних польотів, один з яких був відправлений на Місяць. Крім останків, ракета також була упакована 13 корисними вантажами від NASA TechRise Student Challenge, які зібрали учні середньої та старшої школи.

«Замовникам буде запропоновано безкоштовний повторний політ відповідно до їхнього контракту з нами під час наступної місії Earth Rise під назвою Perseverance Flight», — пообіцяли в Celestis на своїй сторінці у Facebook.

Раніше ми повідомляли про найнезвичніші космічні послуги.