Celestis відправить у космічну подорож волосся чотирьох президентів США

Колишні президенти Сполучених Штатів — Джордж Вашингтон, Джон Кеннеді, Дуайт Ейзенхауер та Рональд Рейган — вирушають у захопливу подорож у навколоземний простір. Звичайно, в космос доставлять не їхні тіла, а лише зразки волосся.

Enterprise Flight
Космічний апарат місії Enterprise Flight компанії Celestis

Зразки, які містять фрагменти ДНК, будуть включені у меморіальну космічну місію Enterprise Flight компанії Celestis із Х’юстона. Разом із пасмами президентів у космос також доставлять кремовані останки астронавта Філіпа Чепмена, а також творця «Зоряного шляху» Джина Родденберрі та інших акторів з культового американського телесеріалу 1960-х років. Назва місії була запозичена з USS Enterprise — зоряного корабля з науково-фантастичного шоу, чия місія полягала в тому, щоб сміливо йти туди, де не була ще жодна людина.

Celestis
Капсули з прахом, які запускає у космос компанія Celestis

Представники Celestis заявили, що пасма волосся чотирьох колишніх президентів були подаровані анонімним спонсором і супроводжувалися сертифікатами автентичності. Зразки походять з колекції Луїса Мушро, колекціонера та цінителя волосся знаменитостей‎ із Мічигану. «Ці зразки волосся перебували у приміщенні з кліматичним контролем упродовж кількох років у межах підготовки до цієї місії»‎, — йдеться в заяві Celestis.

Космічне безсмертя

За словами компанії, ця подорож є своєрідним безсмертям. Понад 25 років Celestis збирає партії кремованих людських останків, зразки ДНК, пасма волосся та інші пам’ятні речі для відправлення в космос на борту суборбітальних і орбітальних ракет. Одна місія навіть відправилася на Місяць. Партія зразків капсул має невелику вагу та за розміром приблизно з тюбик губної помади.

Зразки ДНК чотирьох американських президентів відправлять у космос

Теоретично, ДНК у клітинах, наприклад, у волоссі, може зберігатися впродовж тривалого часу в далекому космосі, можливо, сотні чи тисячі років. Якщо зразки увесь цей час будуть добре захищені від космічного випромінювання, це означає, що космічні цивілізації зможуть відновити генетичний код чотирьох президентів, якщо позаземні технології просунулись далеко за межі наших поточних можливостей.

Меморіальний політ

Капсула часу буде відправлена ​​в космос цьогоріч на борту ракети Vulcan Centaur від United Launch Alliance. Мета місії — вивести капсулу на стабільну орбіту навколо Сонця.

Під час меморіального польоту ракета Vulcan Centaur також розгорне два супутники та відправить приватний посадковий модуль на Місяць. Лише після цього від’єднає корисний вантаж зі зразками волосся та останків у глибокий космос. Президент і головний виконавчий директор ULA Торі Бруно сказав: «Для мене велика честь працювати з Celestis над цим запуском на нашій ракеті-носії Vulcan»‎.

Celestis
Приєднання контейнера з капсулами Celestis до супутника

У 1997 році Celestis уже відправила частину праху Джина Родденберрі на орбіту навколо Землі під час свого першого запуску під назвою Founders Flight. Кожен може скористатися послугою космічного «поховання»: х’юстонська компанія бере 4995 доларів за запуск праху на навколоземну орбіту, а «подорож» у далекий космос за межі Місяця стартує від 12,5 тис. доларів.

Раніше ми повідомляли про плани космічних агентств на 2023 рік.

За матеріалами Phys.