Подорож до Марса всього за два місяці: винайдено революційний ракетний двигун

Підкорення інших світів є однією з найзаповітніших мрій людства. Новий винахід допоможе наблизити нас до космічної мети швидше. Наразі NASA співпрацює з компанією, яка займається розробкою силових рушіїв, здатних доставити людей на Марс за відносно короткий термін — два місяці замість дев’яти.

Потенційно революційна рушійна система розробляється компанією Howe Industries, що базується в Аризоні. Щоб досягти високих швидкостей за коротший проміжок часу, імпульсна плазмова ракета використовуватиме ядерний поділ — вивільнення енергії від атомів, що розщеплюються, — для створення пакетів плазми для тяги.

По суті, рушій створює контрольований струмінь плазми, який допоможе розігнати ракету в космосі до значно більших швидкостей, ніж ті, які наразі видають традиційні хімічні двигуни. Використовуючи плазмову силову установку, космічний апарат потенційно може генерувати до 10 тонн тяги з питомим імпульсом 5 тис. секунд, що забезпечує надзвичайно високу паливну ефективність.

Звучить доволі революційно. Втім, це не зовсім нова концепція. NASA вже розробляла схожу концепцію, відому як PuFF, у 2018 році. Але імпульсна плазмова ракета, на думку NASA, має простішу конструкцію та доволі доступна.

Howe Industries
Ілюстрація космічного корабля з імпульсно-плазмовим двигуном. Зображення: Howe Industries

Космічна агенція стверджує, що висока ефективність силової установки може дозволити здійснити пілотовану місію на Марс протягом двох місяців. На сьогодні за допомогою звичайних рушійних систем подорож на Марс займає дев’ять місяців. Чим менше часу люди можуть витрачати на космічні подорожі, тим краще: коротші періоди впливу космічної радіації й мікрогравітації можуть допомогти пом’якшити їхній вплив на організм людини. Імпульсно-плазмова ракета також буде здатна перевозити набагато важчі космічні апарати, які потім можуть бути обладнані захистом від галактичного космічного випромінювання для екіпажу на борту.

Нова рушійна система має потенціал революціонізувати пілотовані космічні польоти, допомагаючи людям набагато швидше дістатися до Марса.

Раніше ми розповідали про те, що астрофізик розкритикував ідею Ілона Маска колонізувати Марс.

За матеріалами gizmodo.com