Пасажири літака стали свідками старту ракети Falcon 9: відео

Пасажири на борту комерційного літака Boeing 737-900 рейсу UA220 авіаліній United Airlines, що летів над мисом Канаверал у Флориді, помітили дивовижне рідкісне видовище. З ілюмінатора їм було видно зліт ракети SpaceX Falcon 9 з Космічного центру Кеннеді NASA.

Відео цього видовища було опубліковане фотожурналістом NBC Ніком Леймбахом. Він записав, як крихітна біла ракета злітає та набирає висоту з приголомшливою швидкістю, залишаючи за собою величезну хмару відпрацьованого палива. Йому відкрився дуже рідкісний ракурс, який дозволяє побачити неймовірне видовище під іншим кутом.

«Це одна з найкрутіших речей, які я коли-небудь бачив», — написав Леймбах.

В потрібний час у потрібному місці

Рейс UA220 вилетів 26 листопада з міжнародного аеропорту Даллеса у Вашингтоні о 12:25 за місцевим часом і приземлився приблизно через 3,5 години в Джорджтауні на Кайманових островах. Його траєкторія польоту ідеально перетинала Космічний центр Кеннеді NASA у потрібний момент.

Boeing 737-900 авіаліній United Airlines
Boeing 737-900 авіаліній United Airlines. Фото: Flickr

Ракета Falcon 9 компанії SpaceX вилетіла зі стартового комплексу 39A о 14:20 за місцевим часом. Ракета-носій виводила на орбіту космічний корабель Dragon без екіпажу. Мета місії — доставити запаси та обладнання на Міжнародну космічну станцію.

Не щодня пасажири комерційних авіалайнерів можуть спостерігати таке дивовижне видовище. Хоча, враховуючи професію Леймбаха, напевне, він опинився в потрібному місці у потрібний час не зовсім випадково.

Раніше ми повідомляли про те, що видовищний старт Falcon 9 відвернув увагу глядачів від провалу ракети SLS.