Нова директорка Центру космічних польотів NASA присягнула на книзі Карла Сагана

У квітні 2023 року була призначена нова директорка Центру космічних польотів імені Годдарда NASA Макензі Ліструп — перша жінка, яка коли-небудь очолювала цей відділ. Найцікавіше те, що вона складала присягу на книзі Карла Сагана «Бліда блакитна цятка». Користувачів Інтернету дуже зацікавило, чому нова директорка обрала саме цю книгу. На запит видання Futurism вона пояснила свій унікальний вибір літератури для присяги.

Макензі Ліструп
Макензі Ліструп — перша жінка, яка коли-небудь очолювала Центр космічних польотів імені Годдарда NASA, на присязі

«Як у багатьох астрономів і космічних вчених, моя пристрасть почалася з перегляду документального фільму «Космос» Карла Сагана на громадському телебаченні», — пояснила Ліструп.

Такі видатні діячі, як Білл Най і Сет Макфарлейн, називають Сагана одним зі своїх головних натхненників. Як і Ліструп, вони всі віддають належне його невтомному прагненню донести науку до мас.

«Саган дуже багато працював, щоб зробити науку доступною та популярною для людства. Його книга «Бліда блакитна цятка» підкреслює важливість дослідження Всесвіту та розуміння нашої рідної планети. Враховуючи його особисте значення для мене та те, як його праця резонує з нашою роботою, яку ми виконуємо в NASA від імені світу, було доцільно включити його в цю важливу церемонію», — сказала Ліструп.

Центр космічних польотів імені Годдарда NASA також опублікував у Twitter пост «Мотивація понеділка» зі світлиною нової директорки, яка дає присягу, а також включив у публікацію мотиваційну цитату Сагана: «Уява часто забирає нас у світи, які ніколи не існували. Але без неї ми б не потрапили нікуди».

Раніше ми повідомляли про те, як OSIRIS-REx повторив експеримент Карла Сагана.