Northrop Grumman назвала вантажний корабель іменем першої американської астронавтки

Northrop Grumman вирішила назвати черговий корабель Cygnus іменем Саллі Райд, яка стала першою американкою в космосі. Він має вирушити у навколоземний простір не раніше, ніж 6 листопада.

Перша астронавтка Саллі Райд
Саллі Райд. Джерело: www.space.com

Новий Cygnus назвали іменем першої астронавтки

Компанія Northrop Grumman вирішила назвати черговий свій вантажний корабель Cygnus на честь першої американської астронавтки Саллі Райд. Він має полетіти у космос уже цього року, але не раніше, ніж 6 листопада.

Про це повідомила Кеті Ворден, яка є головою, головною виконавчою директоркою та президенткою Northrop Grumman. Очікується, що S.S. Salli Raid запустять у космос за допомогою ракети Antares 230+, яка розроблена самою компанією. Старт має відбутися з космодрому на острові Волопс у Вірджинії.

Це буде 19 запуск вантажного корабля Cygnus. Він має доставити 3700 кг корисного вантажу на Міжнародну космічну станцію для екіпажу 68-ї експедиції. Згодом S.S. Salli Raid відстикують від станції, зведуть з орбіти та затоплять в океані.

Хто така Саллі Райд?

SS Sally Ride — третій корабель Cygnus, названий на честь жінки. Раніше Northrop Grumman уже давала своїм вантажним кораблям імена колишнього керівника компанії Дж. Р. Томпсона, кандидата у пілотовану орбітальну лабораторію ВПС США Роберта Лоуренса, математикині NASA Кетрін Джонсон та астронавтів NASA Девіда Лоу, Гордона Фуллертона, Дженіс Восс, Діка Слейтона, Ріка Хасбенда, Алана Пойндекстера, Джона Гленна, Джина Сернана, Джона Янга, Роджера Чаффі, Алана Біна, Калпани Чавли та Еллісона Онізуки.

Саллі Райд розпочала свою кар’єру в NASA як операторка у центрі управління польотами. Вона стала першою жінкою на цій посаді. 1978 року була однією з перших астронавток NASA. Космічний політ здійснила 18 червня 1983 року на борту шатла «Челенджер», ставши першою американкою у космосі.

Свій другий політ Саллі також здійснила на «Челенджері», після чого працювала на Землі. Райд брала участь у розслідуванні обох катастроф, що сталися з американськими шатлами, та створила фонд свого імені для допомоги жінкам-науковцям. 2012 року її не стало.