Неймовірне фото МКС демонструє потенціал супутників Maxar

Компанія Maxar опублікувала видовищний знімок, зроблений одним із її супутників. На ньому зображена Міжнародна космічна станція.

Знімок МКС, зроблений супутником компанії Maxar. Джерело: Maxar

Знімок Maxar демонструє подробиці влаштування МКС, які раніше можна було побачити тільки на знімках підкорювачів космосу, що відвідують станцію. На ній можна розглянути всі основні модулі орбітального комплексу, масиви його сонячних батарей, радіаторні панелі та пристиковані космічні кораблі Crew Dragon, «Союз» та «Прогресс».

Знімок МКС був опублікований Maxar, як наочна демонстрація її можливостей. Річ у тім, що 5 грудня компанія отримала дозвіл Національного управління океанічних та атмосферних досліджень США на проведення знімання супутників, які знаходяться на низькій навколоземній орбіті в діапазоні висот від 200 до 1000 км.

Згідно з заявою Maxar, її апарати можуть отримувати зображення супутників у заявленому діапазоні висот з роздільною здатністю до 15 см на один піксель, а також відстежувати їхні переміщення. Вже наступного року компанія планує запустити нову програму, в межах якої вона запропонує своїм клієнтам низку послуг, пов’язаних зі зніманням космічних апаратів. Серед них:

• Допомога в ідентифікації та характеристиці космічних об’єктів, а також оцінці операційного середовища для нових космічних запусків.
  • Оцінка ризиків зіткнення на орбіті, планування маневрів, перевірки після закінчення терміну служби космічної техніки та контроль її сходження з орбіти.
  • Допомога супутниковим операторам у забезпеченні безпечної навігації, оцінка стану їх активів та моніторинг супутників, які не працюють.
  • Місії з метою національної безпеки США та їх союзників.

Нагадаємо, що супутники Maxar неодноразово знімкували наслідки бойових дій та сліди воєнних злочинів на окупованих росією територіях України.

За матеріалами https://investor.maxar.com