NASA уклала угоду із нафтовою компанією BP для пошуку води під поверхнею Місяця

Нафтова компанія BP (The British Petroleum Company), відома своїми технологіями буріння свердловин, уклала угоду з NASA щодо використання цих технологій для буріння на Місяці. Співпраця спрямована на обмін технологіями та досвідом для дослідження космосу і виробництва енергії в екстремальних умовах. Це особливо актуально для планів NASA щодо освоєння Місяця та Марса, які вимагатимуть великих обсягів електроенергії.

Artemis
Астронавт місії Artemis на Місяці. Ілюстрація: NASA

Як зазначив старший віцепрезидент BP Solutions Джованні Крістофолі, обидві організації володіють значним технічним досвідом у роботі в екстремальних умовах. Спільний обмін знаннями допоможе швидше розв’язувати складні інженерні завдання, зосереджуючись на безпеці постачання енергії та зменшенні викидів.

NASA наразі досліджує технології використання ядерних реакторів та розширення сонячних енергосистем, які активно застосовуються на космічних апаратах. Ядерна енергія забезпечує стабільне виробництво електроенергії, однак є питання безпеки, тоді як сонячна енергетика стає ефективнішою, але має обмеження, зокрема пил, який покриває панелі.

Підписання угоди між BP та NASA
Підписання угоди між BP та NASA про розвиток виробництва енергії в США та дослідження космосу. Фото: bp.com

Нова угода з BP може прискорити розвиток водневих та регенеративних паливних елементів, а також великих акумуляторів, важливих для постійного використання сонячної енергії та малих ядерних систем.

Досвід BP у бурінні також може знадобитися на Марсі, де, за припущеннями, є запаси води під поверхнею. Доступ до неї може стати ключем до забезпечення води, необхідної не лише для астронавтів, а й для виробництва ракетного палива. Сучасні дослідження щодо Місяця також фокусуються на пошуку та видобутку води для майбутніх місій.

Раніше ми повідомляли про те, як на Місяці виявили мільярди тонн води.

За матеріалами digitaltrends.com