NASA прикрасила ракету SLS та космічний корабель Orion старим логотипом 1975 року

Інженери NASA завершили нанесення останнього прозорого шару на улюблений багатьма логотип «черв’як» (Worm) на прискорювачах ракети-носія SLS місії Artemis II. Цей процес знаменує собою повернення відомих жирних червоних літер, які найкраще уособлюють Національну аерокосмічну адміністрацію США. Логотип «черв’як» повернувся, як повідомляє Space, привносячи свій ретро-шарм у майбутню місячну місію, яка відправить людей до Місяця вперше за понад 50 років.

Логотип «черв’як» вважається одним із найбільш впізнаваних і сучасних символів агенції. Вперше він був представлений 1975 року фірмою Danne & Blackburn за авторством дизайнера Річарда Данне та використовувався до 1992 року. Цей символ відображає амбіції людства у глобальному масштабі та є важливою частиною історії космічних досліджень.

Фарбування логотипу NASA Worm

Поновлений ретро-логотип прикрашатиме прискорювачі надпотужної ракети SLS та космічний корабель Orion місії Artemis II. Роботу з його нанесення проводили фахівці, використовуючи лазерний проєктор і щільні шари фарби та прозорої ґрунтовки.

NASA Artemis II
Космічний корабель Orion для місії Artemis II отримав знаковий логотип NASA «черв’як» і знак ESA. Світлина зроблена всередині операційно-касової будівлі Ніла Армстронга в Космічному центрі імені Кеннеді у Флориді. Фото: NASA

Логотип «черв’як» народився в результаті Федеральної програми вдосконалення дизайну США — ініціативи, запропонованої тодішнім президентом Річардом Ніксоном і Національним фондом мистецтв. Він змінив застарілу на той момент «фрикадельку» (Meatball), що була першою емблемою NASA. Свіжий дизайн став визначальним для космічних подій тієї епохи, а тепер повертається, позначаючи новий етап підкорення космосу та повернення людей на Місяць.

Місія Artemis II запланована на 2025 рік. Вона покликана повернути людей до Місяця. Астронавти зможуть побачити наш природний супутник з висоти всього 120 км у найближчій точці навколомісячної орбіти. Але вже 2026 року космічна агенція планує, що під час місії Artemis III людство знову ступить на місячну поверхню.

Раніше ми повідомляли про те, як NASA випробувала систему стикування капсули Orion із кораблем Starship.