NASA показала Orion зсередини: в яких умовах полетять астронавти Artemis II до Місяця

Нові світлини космічного корабля Orion, призначеного для місії Artemis II, яка доставить людей на навколоземну орбіту Місяця, були оприлюднені днями в NASA. Пілотований політ відзначиться поверненням космічного корабля з екіпажем в межах експедиції до супутника Землі вперше за півстоліття.

Orion
Ілюмінатори в кабіні космічного корабля Orion для місії Artemis II. Зображення: NASA

Не дивлячись на відтермінування Artemis II майже на рік, наразі завершується активна робота над внутрішнім оформленням кабіни екіпажу Orion в Космічному центрі NASA ім. Кеннеді у Флориді. Інженери встановлюють захисні панелі на корпус та монтують ізоляцію. Все для того, щоб провести перші випробування у вакуумі, які відбудуться цієї весни.

Місія Artemis II запланована на вересень 2025 року. Її екіпаж буде складатися з чотирьох астронавтів. Він стане першим, хто випробує корабель Orion для маневрів на орбіті Місяця. Склад команди включає командира Ріда Вайзмана, пілота Віктора Гловера (першого астронавта афроамериканського походження за межами низької навколоземної орбіти), фахівця Крістіну Кох, та представника Канадського космічного агентства Джеремі Хансена (першого неамериканця, який дістанеться околиць Місяця).

Всередині космічного корабля Orion для місії Artemis II. Зображення: NASA

Попередня Artemis I у 2022 році вивела корабель на місячну орбіту в автоматичному режимі. Третій космічний корабель наразі готується, оскільки Artemis III відкладено до 2026 року через технічні проблеми.

Програма Artemis має на меті висадку людей на Місяць і побудову поселення на його південному полюсі для використання водних ресурсів. Понад 30 країн, включно з Канадою, долучилися до космічної угоди, яка сприяє мирному дослідженню космосу та надаючи обладнання для місячних місій.

Orion
Космічний корабель Orion у космічному центрі ім.Кеннеді NASA у Флориді. Зображення: NASA

Раніше ми повідомляли про те, наскільки довго летіти до Місяця на космічному кораблі.