Надрукована на принтері ракета прибула на стартовий майданчик

Перший ступінь ракети Terran 1 був успішно доставлений в ангар стартового комплексу LC-16 на мисі Канаверал. Найближчим часом фахівці компанії Relativity Space розпочнуть її підготовку до запуску.

Перший ступінь ракети Terran 1 на мисі Канаверал. Джерело: Relativity Space

Relativity Space була заснована у 2015 році. Її керівництво зробило ставку на створення ракет, які будуть повністю друкуватись на 3D-принтерах. За задумом конструкторів, подібна інновація дозволить радикально прискорити процес будівництва носіїв, що значно знизить їх вартість. Для цього компанія отримала найбільший у світі принтер, призначений для металевого друку.

Terran 1 є першою орбітальною ракетою Relativity Space. Вона має двоступеневу конструкцію. Її висота становить – 35,2 метра, діаметр – 2,3 метра. Ракета зможе виводити до 1250 кг вантажу на низьку навколоземну орбіту (ННО). Вартість одного запуску оцінюється в 12 млн доларів.

Наразі перший космічний запуск Terran 1 (місія Good Luck, Have Fun) запланований на літо 2022 року. Ракета не нестиме жодного корисного навантаження. У разі успіху, під час свого наступного запуску, Terran 1 виведе на орбіту кілька наданих NASA кубсатів.

За словами керівництва Relativity Space, залучений у дебютній місії екземпляр ракети на 85% по масі складається із надрукованих на 3D-принтері компонентів, включаючи двигуни. У майбутньому компанія має намір довести цей показник до 95%.

Ви також можете почитати про черговий невдалий запуск малої ракети Astra.