Над Японією помітили небесні лазери NASA: відео

Японський астроном помітив дивовижні зелені смуги світла, що пробиваються крізь хмарне небо. Куратор міського музею Хірацука та астроном-любитель Даїчі Фуджі за допомогою камер із детектором руху зафіксував зелені пульсуючі лінії, що просвічували хмарне нічне небо. Ці кадри, як виявилося, мають захопливе позаземне пояснення.

Порівнюючи свої таємничі кадри з орбітальними даними, Фуджі з’ясував, що зелені спалахи належать супутнику NASA Ice Cloud and Land Elevation Satellite 2, або ICESat-2, який пролетів над Японією тієї фатальної ночі. Космічне агентство згодом підтвердило, що зелені лазерні імпульси походять від їхнього супутника та помічені з поверхні Землі вперше.

«Щоб побачити цей лазер, ви маєте опинитися у правильному місці, у потрібний час і мати правильні умови. В цьому випадку ICESat-2 пролітав прямісінько над астрономом, а промінь потрапляв на низькі хмари під кутом, через що його стало помітно», — пояснив Тоні Мартіно, науковий співробітник ICESat-2 з Центру космічних польотів імені Годдарда NASA.

Супутник, який був запущений на орбіту ще в 2018 році, використовує лазерне світло, щоб отримати точні вимірювання висоти льоду, води та поверхні Землі. Лазер спрацьовує 10 тисяч разів на секунду, випускаючи на Землю одночасно шість променів світла. Вимірюючи, скільки часу потрібно окремим фотонам, щоб відскочити назад до супутника, він може отримати точний знімок ландшафту внизу.

Спочатку дослідники вважали, що інше епічне зображення зелених лазерів, які вистрілюють у нічне небо, зафіксоване зоряною камерою телескопа Subaru-Asahi на Гаваях у січні, також було спричинене ICESat-2 NASA. Але, як пізніше виявилося, відображення, що відбулося через кілька місяців після того, як Фуджі записав свою зустріч, ймовірно, було спричинене китайським супутником для відстеження забруднення Daqi-1, а не ICESat-2.

Раніше ми повідомляли про те, що місячний кубсат переплутали з астероїдом.