Моторошний погляд на Стовпи Творіння від James Webb

Команда космічного телескопа James Webb опублікувала нове зображення Стовпів Творіння в середньому інфрачервоному діапазоні, яке вражає жахливим виглядом. Світлина була оприлюднена 28 жовтня. Фото показує, наскільки різним може бути зображення небесного об’єкта залежно від довжини хвилі світла, на яку налаштована камера.

Стовпи Творіння ніколи не виглядали такими моторошними
Стовпи Творіння ніколи ще не здавалися такими моторошними. Фото: NASA

Раніше цього місяця James Webb зняв Стовпи Творіння за допомогою камери ближнього інфрачервоного діапазону (NIRCam) і зміг створити дивовижну 122-мегапіксельну фотографію одного з найкрасивіших небесних об’єктів, які спостерігали астрономи. Цього разу JWST використав свій інструмент середнього інфрачервоного діапазону (MIRI), який краще демонструє насиченість міжзоряним пилом регіону, що, за словами NASA, є основним інгредієнтом для утворення зір.

Червона область у верхній частині зображення, яка утворює V-подібну форму, є місцем, де космічний пил гарячіший. У нижній частині цієї світлини зосереджені темно-сірі області — це місце, де космічний пил найхолодніший.

Стовпи Творіння
Стовпи Творіння, як їх бачить Hubble (ліворуч) і NIRCam James Webb (праворуч). Фото: NASA

Глядач також помітить різницю між фотознімком недільної давності та свіжою світлиною Стовпів Творіння, а саме — відсутність яскравого розсипу зір. Це тому, що зорі не випромінюють багато світла в середньому інфрачервоному спектрі. Команда James Webb пояснює, що світила легше виявити в ультрафіолетовому, видимому та ближньому інфрачервоному діапазонах.

Дані в середньому інфрачервоному діапазоні допомагають дослідникам визначити кількість пилу в регіоні та його склад, що дозволить їм створити більш точні моделі Стовпів Творіння та допоможе краще зрозуміти, як у них утворюються зорі.

Раніше ми повідомляли про те, як захопливий знімок James Webb перетворили на жарт.

За матеріалами Webb Telescope