МКС оснастять кіностудією

Компанія Space Entertainment Enterprise (SEE) оголосила про намір збудувати першу в історії космічну студію. Її пристикують до комерційного сегмента МКС, який пізніше стане окремою орбітальною станцією.

Перша в історії космічна студія

Згідно з опублікованою на сайті SEE заявою, космічна студія буде частиною орбітального розважального майданчика, до якого також увійде спортивна арена. Вона дозволить художникам, продюсерам та авторам максимально використати можливості невагомості з метою створення та трансляції різного мультимедійного контенту. Вони зможуть займатися фільмуванням, а також проводити музичні та спортивні заходи.

Комерційна орбітальна станція з кіностудією (концепт). Джерело: SEE

Наразі запуск розважального модуля запланований на 2024 рік. Також варто зазначити, що SEE є співпродюсером анонсованого фільму Тома Круза, який планується зняти у космосі.

Орбітальна станція Axiom

Проєкт космічної кіностудії розробляється SEE у тісній співпраці з компанією Axiom Space. У 2020 році він був обраний NASA для створення першого комерційного модуля для МКС. Axiom Space вже уклала контракт із Thales Alenia Space на спорудження двох житлових відсіків. Крім того, компанія замовила у SpaceX чотири кораблі Crew Dragon для доставлення людей на МКС. Перша пілотована місія Axiom запланована на кінець березня цього року.

Станція Axiom Space (концепт). Джерело: Axiom Space

Щодо комерційного сегмента МКС, то його спорудження розпочнеться у 2024 році. Загалом Axiom планує запустити кілька житлових модулів, а також лабораторно-виробничий відсік та енергетичну вежу. У 2028 році вони разом із розважальним модулем SEE будуть виведені зі складу МКС, після чого утворять окрему комерційну станцію.

Axiom Space не єдина компанія, котра планує збудувати приватну орбітальну станцію. Аналогічні проєкти є у Blue Origin, Nanoracks та Northrop Grumman.

За матеріалами https://www.seespacearena.com