Axiom Space назвала екіпаж першої приватної місії до МКС

Компанія Axiom Space назвала імена учасників першої приватної пілотованої космічної місії Ax-1. Вона вирушить до МКС на початку 2022 року на кораблі Crew Dragon.

Учасники місії Ах-1. Джерело: Axiom Space

Екіпаж Ax-1 складатиметься з чотирьох осіб:

• Майкл Лопес-Алегріа (Michael López-Alegría) — віце-президент Axiom, колишній астронавт NASA, який чотири рази літав у космос (тричі — на шаттлах, один раз — на «Союзі»). Його призначили на посаду командира корабля.
  • Ларрі Коннор (Larry Connor) —  американський підприємець, який має пілотську ліцензію і брав участь у різноманітних авіаційних змаганнях, а також автоперегонах. Він буде виконувати обов’язки пілота і в даний час проходить навчання з управління кораблем Crew Dragon.
  • Ейтан Стіббе (Eytan Stibbe) — ізраїльський бізнесмен і колишній пілот ВПС Ізраїлю. Він буде виконувати обов’язки фахівця місії та проводити науково-технічні експерименти для ізраїльських організацій.
  • Марк Петі (Mark Pathy) — канадський інвестор і філантроп. Він також займе посаду фахівця місії.

Axiom Space також озвучила імена командира та пілота резервного екіпажу. Ними стали колишня астронавтка NASA Пеггі Вітсон (Peggy Whitson), на рахунку якої три експедиції на МКС, і Джон Шоффнер (John Shoffner). У компанії не стали називати точну вартість квитка на МКС, але, за деякими даними, вона становить близько 55 млн доларів. План польоту передбачає, що учасники місії проведуть вісім днів на борту орбітального комплексу, а потім повернуться на Землю.

Пристикований до МКС корабель Crew Dragon. Джерело: NASA

Донедавна передбачалося, що до складу екіпажу Ax-1 увійдуть актор Том Круз (Tom Cruise) і режисер Даг Лайман (Doug Liman). Вони планували зняти на МКС кілька епізодів для свого майбутнього фільму. Але на початку січня у ЗМІ з’явилася інформація, що їхній візит у космос буде відкладений на один – два роки.

За матеріалами https://spacenews.com