Місячний пил з Apollo 11 за 400 тисяч доларів приховує огидний секрет

Зібраний у 1969 році астронавтами місії Apollo 11 місячний пил був виставлений на аукціон. Лот, який був зібраний першою людиною, що ступила на поверхню Місяця, експерти оцінюють у 400 тисяч доларів. Це може звучати захоплююче, але він зберігає досить огидну космічну таємницю.

Місячний пил
Місячний пил був зібраний першою людиною, що ступила на поверхню Місяця. Фото: RR Auction

Якщо ви не шанувальник тарганів, то подивіться на цей дорогий місячний пил зовсім по-іншому, тому що він побував усередині цих комах. Місячний пил, що виставлений ​​на торги, булав використаний у досить огидному експерименті. Тарганів змусили з’їсти місячний реголіт, щоб дізнатися, як він вплине на живих істот. Потім трьох тарганів умертвили і препарували, щоб витягти місячний пил із їхніх шлунків та вивчити його.

Під час першої місії на Місяць вчені побоювалися, що астронавти зіткнуться з небезпечними для життя речовинами або заражають назад на Землю. Але побоювання виявилися марними. У зразках не знайшли жодних доказів того, що пил є токсичним.

RR Auction в даний час продає місячний пил у рамках свого аукціону «Видатні раритети». Торги розпочалися цього тижня 26 травня і продовжаться до 23 червня, так що у вас буде достатньо часу, щоб подати заявку.

Стартова ціна лота вагою 1 грам складала 10 тисяч доларів. Експерти аукціону вважають, що зразок Місяця зрештою буде продано за 400 тисяч доларів.

Нагадаємо, що раніше культові фотографії Армстронга та Олдріна з Apollo 11 пішли з молотка.

За матеріалами Сollectspace