Метеоритний потік Персеїди 2022 року в захопливих фото

Цими вихідними метеоритний потік Персеїди 2022 року досяг свого піка. Проте на більшій частині території небо було затягнуте хмарами, тому не всі могли побачити це явище. На щастя, астрофотографи з усього світу зафіксували приголомшливі краєвиди метеорного потоку Персеїди 12 — 13 серпня і поділилися світлинами у  мережі. Ми зібрали найкращі з них.

Метеорний потік Персеїди 2022 року

Персеїди зазвичай є одним із найкращих метеорних шоу року. Але його пік у 2022-му припав лише через день після серпневої повні 11 серпня. У той час, як в Україні спостереженням заважали дощі з хмарністю, у регіонах з ясним небом цьому завадив яскравий Місяць. Темне небо є життєво важливим для спостереження за метеорами, а місячне світло може затьмарити більшість зір, що падають.

Персеїди
Персеїди 12 серпня 2022 року в Монгольсько-Тибетській автономній префектурі Хайсі, провінція Цинхай у Китаї

Фотографу Wu Zhengjie для фотослужби VCG вдалося зафіксувати приголомшливі види Персеїд у Монгольсько-Тибетській автономній префектурі Хайсі, провінція Цинхай у Китаї. На знімках видно блискучі метеори над прекрасним ландшафтом. Іншим фотографам, Вейселу Алтуну та Ерчін Ертуку з агентства Anadalou, вдалося зафіксувати метеоритну смугу Персеїд над кемпінгом у турецьких Самсуні й Анкарі.

Вид на метеорний потік Персеїд над Анкарою
Вид на метеорний потік Персеїди над Анкарою, Туреччина, 13 серпня 2022 року. Зображення: Ercin Erturk/Anadolu Agency
Метеор Персеїд над районом Атакум у Самсуні
Метеор Персеїд над районом Атакум у Самсуні, Туреччина, 13 серпня 2022 року. Зображення: Veysel Altun/Anadolu Agency

Більшій кількості астрофотографів вдалося зафіксувати Персеїди за допомогою власних камер, які постійно спостерігають за небом, щоб зняти яскраві потоки. Ось погляд на деякі з наших улюблених, помічених у Twitter.

Щорічне шоу Персеїд

Метеорний потік Персеїди відбувається щороку в середині серпня, коли Земля проходить крізь пиловий слід комети Свіфта-Туттля. Врізаючись в атмосферу планети, ці залишки комети породжують яскраві сліди у вигляді вогняних смуг на небі. Спостерігачеві здається, ніби вони випромінюються із сузір’я Персея, звідси й походить їхня назва.

Наступним великим метеорним потоком 2022 року стане метеорний дощ Оріоніди у жовтні. Пік цього дощу припаде на 20 — 21 жовтня, але період його активності триватиме з 26 вересня по 22 листопада. Він спричинений залишками комети Галлея, коли Земля проходить через її слід.

Нагадаємо, що раніше рекордний метеор потрапив на відео.