Космічне фотополювання: супутник HEO Robotics сфотографував МКС з відстані 69 км

Компанія HEO Robotics, яка займається моніторингом космічного простору та спостереженням за об’єктами на навколоземній орбіті, отримала захопливу світлину Міжнародної космічної станції (МКС) від свого супутника. На знімку помітно, як два об’єкти рухаються один відносно одного зі швидкістю 6 км/с (21 600 км/год), що робить зображення ще цікавішим.

МКС
Міжнародна космічна станція, сфотографована супутником HEO Robotics 13 травня 2024 року. Авторство зображення: HEO Robotics

«Ми отримали знімок МКС, коли вона пролітала над Індійським океаном на відстані 69,06 км від супутника», — зазначила HEO Robotics у соціальній мережі X.

Ця австралійська компанія вже здійснила кілька рідкісних знімків орбітальних супутників за допомогою свого флоту космічних апаратів, демонструючи зображення з високою роздільною здатністю, які використовуються для інформування своїх клієнтів про космічну діяльність.

Наприклад, 14 лютого 2024 року HEO Robotics отримала знімки супутника спостереження Землі ERS-2 Європейської космічної агенції (ESA). ERS-2 повертався в атмосферу Землі після 16 років наукових спостережень. ESA ретельно підготувалась до падіння ERS-2, здійснивши десятки маневрів зі зведення з орбіти після завершення місії у 2011 році, щоб забезпечити безпечне приземлення.

У 2023 році компанія HEO Robotics опублікувала серію знімків, що демонструють, як Китай збирає свою космічну станцію «Тяньгун». На відео показано, як основний модуль «Тяньхе» працює самостійно і приймає вантажні кораблі «Тяньчжоу» та екіпажі космічних кораблів «Шеньчжоу». Пізніше були додані два експериментальні модулі, «Веньтянь» і «Ментянь», які надали «Тяньгун» Т-подібної форми.

«Використовуючи наші можливості позаземної зйомки, ми стали свідками історії, що розгорталася протягом 18 місяців. Кожен етап, який ви бачите, був підтверджений фотографією, зробленою з іншого супутника в космосі», — додали в компанії.

Раніше ми показували, як зустріч Місяця та МКС потрапила на фото.