«Кірк не літав у космос»: зірка Star Trek розкритикував колегу

Актор серіалу Star Trek («Зоряний шлях») Джордж Такеї розкритикував свого колишнього партнера та актора Джеймса Кірка Вільяма Шетнера. 85-річний актор заявив британському таблоїду The Mirror, що старша телезірка насправді не літала у відкритий космос.

Суперечка між акторами продовдується з 2008 року
Суперечка між акторами продовжується з 2008 року. Фото: Mirror

91-річний Шетнер піднявся на ракеті New Shepard Blue Origin на висоту 107 км у 2021 році. Технічно це вище лінії Кармана — умовної межі між атмосферою Землі та космосом. Але для виходу на стабільну орбіту все одно треба подолати як мінімум такий же шлях.

Іншими словами, це була захоплива мандрівка до найвіддаленіших куточків стратосфери нашої планети, де можна легко побачити кривизну Землі. Звичайно, це не схоже на справжні космічні подорожі, які здійснюють астронавти. Тому це стало чудовим «кормом» для знущань від давнього суперника.

«Ну, насправді він не був у відкритому космосі, і це було недовго. Я також відчув невагомість, але значно довше, ніж Кірк. Я здійснив параболічний політ та відчув цілих п’ять хвилин невагомості, тоді як Вільям пережив цей досвід лише три хвилини. Тож я провів у невагомості більше часу», — розповів Такеї в інтерв’ю виданню The Mirror.

Давня суперечка

Суперечка між Такеї та Шетнером продовжується понад десятиліття. Усе через сексуальну орієнтацію Джорджа Такеї, який одружився з Бредом Альтманом у 2008 році після того, як пара 20 років приховувала свої стосунки через страх громадського засудження та ризик втратити акторську кар’єру. Їхній розбрат став публічним, коли на своє весілля Такеї запросив усіх своїх колег із серіалу Star Trek, окрім Шетнера.

Вільям Шатнер та Джордж Такеї
Актори Вільям Шетнер та Джордж Такеї

Такеї називав Шетнера сварливим старим та егоцентричною, самозакоханою примадонною. У 2021 році Такеї розкритикував Шетнера за його подорож на New Shepard на межі з космосом, мовляв, це не космічна подорож.

У відповідь на останні зауваження Такея Шетнер сказав: «Там психоз. Мабуть, у Джорджа є щось, що робить його незадоволеним, і він виливає все це на мене. Навіщо йому робити все можливе, щоб очорнити мене? Це сумно, я не відчуваю нічого, крім жалю до нього».

Частка правди

У своїх останніх зауваженнях Такей дійсно може мати рацію. Багато критиків стверджували, що космічний проєкт Джеффа Безоса не зовсім рівнозначний справжньому польоту в космос — і те саме стосується конкурентної служби космічного літака Virgin Galactic від Річарда Бренсона. З іншого боку, такі мандрівки значно дешевші за космічний туризм до МКС, та дозволяють відчути справжню невагомість і зазирнути у непроглядну чорноту космосу.

Раніше ми повідомляли про те, як Том Генкс відмовився летіти в космос за 28 млн доларів.