Hubble детально розглянув закручену спіраль у Всесвіті

Днями космічний телескоп Hubble зазнімкував докладне фото галактики NGC 3718, відомої своєю особливою формою, що трохи нагадує опуклу латинську літеру S, крізь яку в’ється тонка нитка темного пилу. Зображений Hubble знімок докладно показує звивисту смугу пилу, яка проходить повз ядро ​​галактики та згинається в навколишній газ, що загалом створює унікальну конфігурацію.

NGC 3718 відома під назвами Arp 214, LEDA 35616 та UGC 6524, має діаметр майже 110 тисяч світлових років. Фото: NASA

NGC 3718 розташована приблизно за 52 млн світлових років від нас у сузір’ї Великої Ведмедиці. Її ядро ​​надзвичайно важко виявити як у видимому, так і в ультрафіолетовому світлі, тому що пилова смуга блокує більшу частину цих довжин хвиль. Але ядро можна побачити в інфрачервоному світлі, яке проходить через запилені області.

Вважається, що NGC 3718 набула своєї викривленої S-подібної форми через гравітаційну взаємодію з сусідньою галактикою NGC 3729 — ще однією спіральною галактикою, розташованою приблизно за 150 тис. світлових років від нас.

Детальне зображення галактики NGC 3718. Фото: NASA

Галактика була відкрита 12 квітня 1789 року британським астрономом німецького походження Вільгельмом Гершелем. Вона також відома під назвами Arp 214, LEDA 35616 та UGC 6524, має діаметр майже 110 тис. світлових років.

Дослідження цієї галактики мало допомогти астрономам прояснити взаємозв’язок між масою надмасивних чорних дір і властивостями галактичних опуклостей. Hubble також прагнув досліджувати зореутворення у галактичному масштабі, від області навколо ядра до диска галактики.

Нагадаємо, що завдяки даним телескопа Gaia астрономи створили 3D-карти туманностей.

Невдале дослідження виявило дивну особливість Чумацього Шляху