Хмари Юпітера відтворили у приголомшливій 3D-анімації

Юпітер знаменитий своїми виразними хмарами, потужними штормами та кольоровими смугами. Ми захоплюємося знімками цієї планети, але більшість отриманих зображень пласкі, через що буває важко оцінити їхній масштаб та істинну красу. Команда вчених захотіла дізнатися, який вигляд матимуть хмари Юпітера з відчуттям глибини. Тому вона створила чудові 3D-рендери за допомогою космічного апарата NASA Juno.

Хмари Юпітера у тривимірному зображенні
Хмари Юпітера у тривимірному зображенні. Фото: NASA/JPL-Caltech/SwRI/MSSS/Gerald Eichstädt

Вчений та фахівець з обробки космічних зображень Джеральд Айхштадт очолив анімаційний проєкт, який спирався на дані камери JunoCam на борту космічного апарата, яка надіслала нам безліч захопливих краєвидів Юпітера з моменту прибуття місії на орбіту газового гіганта у 2016 році. Дослідники використали дані JunoCam для створення цифрових карт висот вершин хмар, що призвело до приголомшливих зображень і анімації, які створюють відчуття, ніби хмари виринають з екрана.

«Місія NASA Juno дає нам можливість спостерігати за Юпітером у спосіб, який, по суті, недоступний для телескопічних спостережень із Землі. Тепер завдяки отриманій об’ємній анімації ми можемо дивитися на одні й ті ж хмари з різних кутів», — сказав Айхштадт.

Для пересічних громадян це видовищні кадри, але для науки це більше, ніж просто гарні фотографії у 3D. Команда каже, що цифрові моделі також можуть допомогти вченим покращити розуміння хімічного складу хмар. Також відео нам показує Юпітер не як гладку кульку, що висить на тлі темряви космосу, а як на шорстку планету з шаруватими хмарами та глибиною його сприйняття.

Раніше ми повідомляли про те, як у вересні Юпітер максимально наблизиться до Землі вперше за 70 років.

За матеріалами CNET