Французький вчений видав ковбасу за зображення Проксими Центавра

Французький вчений Етьєн Клейн розмістив у своєму твіттері знімок диска Проксими Центавра, нібито зроблений за допомогою James Webb Space Teleskope. Однак пізніше він зізнався, що це — лише іспанська ковбаса.

Зображення Проксими Центавра
Іспанська ковбаса, яку вдало видали за зображення Проксими Центавра. Джерело: Рhys.org

Зображення Проксими Центавра?

31 липня французький дослідник Етьєн Клейн розмістив у своєму твіттері зображення червоного диска, посіченого світлішими лініями та плямами. Підпис під світлиною говорив, що це — червоний карлик Проксима Центавра, що розташований на відстані 4,2 св. року від нас.

Зображення нібито було отримане за допомогою James Webb Space Teleskope. «Такий рівень деталізації… новий світ відкривається щодня», — написав він. Читачі підтвердили, що вони теж у захваті від тих деталей, які вдалося побачити за допомогою нової космічної обсерваторії.

Однак невдовзі вчений зізнався, що дивовижне зображення — ніщо інше, як кружальце усім відомого м’ясного виробу. «Сучасна космологія стверджує, що жоден об’єкт, який складається з іспанської ковбаси, не існує за межами Земліс, — написав він.

Іспанська ковбаса та фейкові новини

За словами Клейна, багато його читачів справді повірили, що це — зображення Проксими Центавра. Цей жарт мав навчити людей стерегтися авторитетних аргументів осіб, що займають певні посади, та спонтанного красномовства певних зображень.

Вчений перепросив за свій жарт у всіх, хто сприйняв його серйозно. Між тим, багато користувачів соціальних мереж на витівку Клейна особливої уваги не звернули. А сам він невдовзі розмістив зображення галактики Колесо Воза. Цього разу — справжні.

Приєднуйтесь: https://t. me/ustmagazine