Фото дня: Тенерифе з космосу

Представлене зображення було отримане одним із супутників проекту Sentinel-2. Воно демонструє Тенерифе — найбільший із островів Канарського архіпелагу.

Остров Тенерифе из космоса. Источник: ESA

Площа Тенерифе складає 2034 км², його постійне населення перевищує 900 тисяч мешканців. Як і Канарський архіпелаг, острів зобов’язаний своїм походженням вулканічній активності. У своєму нинішньому вигляді він сформувався приблизно 3 млн років тому в ході серії вивержень.

Найвища точка Тенеріфе здіймається на 3718 м над рівнем моря. Вона являє собою вулканічний конус, відомий під назвою Тейде. Якщо проводити вимірювання від підніжжя, то його висота сягне 7500 м, що робить його третім за величиною вулканом на Землі.

Поєднання висоти та гарних кліматичних умов роблять Тейде одним із найбільш сприятливих місць на планеті для розміщення телескопів. Ще 1964 року на його вершині розпочала роботу міжнародна обсерваторія. На даний момент до її складу входить багато оптичних і радіотелескопів. Нещодавно вона поповнилася лазерною вимірювальною станцією, що належить ESA. Її основне призначення — визначення орбітальних характеристик фрагментів космічного сміття.

Нагадаємо, що раніше ми опублікували вражаюче фото заходу Сонця, зроблене з території іншої «вулканічної» обсерваторії, розташованої на верхівці вулкану Мауна-Кеа.