Фото дня: карта потенційно населених світів

Представлена карта підготовлена фахівцями Лабораторії життєпридатності планет (Planetary Habitability Laboratory) при Університеті Пуерто-Рико в Аресібо. На ній позначено всі зоряні системи, у яких наразі знайдено потенційно населені екзопланети.

Зоряна карта з позначеним положенням систем з потенційно населеними світами. Джерело: PHL @ UPR Arecibo, Jim Cornmell.

Для оцінки придатності світів для життя було використано індекс подібності до Землі, що показує, наскільки планета іншої зорі схожа на нашу. Індекс враховує тип об’єкта (кам’янисте тіло або газовий гігант), його положення відносно зони населеності, наявність атмосфери тощо.

Екзопланети з найвищим індексом подібності до Землі (станом на 2 липня 2018 року). Джерело: PHL @ UPR Arecibo

Розробники списку особливо підкреслюють, що екзопланети з високим значенням індексу, зовсім не обов’язково є населеними. Життєпридатність світу залежить від дуже великої кількості чинників (наприклад, складу атмосфери та наявності магнітного поля), які астрономи поки що не в змозі дізнатися. Крім того, досі не доведено, що життя може зароджуватися лише на планетах, схожих на Землю.

За матеріалами http://phl.upr.edu