Доказів немає: NASA виступила на захист Ілона Маска у скандалі з вживанням наркотиків

Щодо звинувачень у вживанні наркотиків Ілоном Маском, які можуть поставити під загрозу мільйонні контракти, NASA виступила на захист мільярдера. Все тому, що космічна агенція чекає на створення місячного посадкового модуля SpaceX для своїх місій Artemis.

Ілон Маск
Генеральний директор SpaceX Ілон Маск курить канабіс у подкасті Joe Rogan Experience. Ілюстрація: YouTube/The Joe Rogan Experience

NASA відреагувала на нещодавню публікацію The Wall Street Journal, в якій стверджувалося, що вживання Маском наркотиків викликає тривогу і занепокоєння у керівництва SpaceX.

«Агенція не має доказів недотримання компанією SpaceX вимог щодо вільної від наркотиків та алкоголю робочої сили. Ми очікуємо, що наші партнери будуть дотримуватися всіх вимог безпеки на робочому місці під час виконання місій і послуг», — йдеться в заяві NASA, повідомляє Bloomberg.

The Wall Street Journal детально описує розмови з численними джерелами, які стверджують, що Маск вживає кокаїн, ЛСД і психоделічні гриби на вечірках, і що постійне вживання наркотиків призводить до його нестабільної поведінки. У відповідь Маск заперечив ці звинувачення і заявив, що протягом трьох років проходив випадкове тестування на наркотики на вимогу NASA.

«Не було виявлено навіть слідів будь-яких наркотиків або алкоголю», — відповів генеральний директор SpaceX.

У своїй заяві NASA зазначає, що забезпечує виконання та перевірку дотримання положень контрактів на робочому місці, які забороняють вживання алкоголю та наркотиків, які зобов’язують підрядників підтримувати надійну та ефективну корпоративну культуру та програму безпеки.

Мільярдні контракти зі SpaceX

SpaceX наразі є лідером галузі, й NASA тісно співпрацює з цією приватною ракетною компанією. Аерокосмічна адміністрація покладається на SpaceX у запуску своїх астронавтів на Міжнародну космічну станцію на борту капсули екіпажу Dragon. SpaceX також відіграє ключову роль у постійному прагненні NASA повернути людей на Місяць. Компанія уклала контракт на суму 2,89 млрд доларів на використання Starship для висадки людей на наш супутник до кінця 2025 року в межах місії Artemis III, а потім — для Artemis IV у 2028 році.

Минулого року Пентагон також уклав зі SpaceX перший контракт на розробку Starshield — військової версії супутників Starlink компанії. Вартість контракту становить 70 млн доларів.

З огляду на ці державні контракти, генеральний директор SpaceX має бути взірцем здорового способу життя та успішного мільярдера. «Якби ліки справді допомагали підвищити мою продуктивність, я б їх обов’язково вживав», — написав Маск.

Раніше ми повідомляли про те, що Ілону Маску вказали на серйозний прорахунок в колонізації Марса, і мільярдер втратив дар мови.