«Данурі» зробив дивовижні знімки сходу Землі над Місяцем

Корейський інститут аерокосмічних досліджень (KARI) опублікував перші зображення, отримані зондом «Данурі» після виходу на селеноцентричну орбіту. На ньому можна побачити схід нашої планети над місячною поверхнею.

Схід Землі над місячною поверхнею. Фото зонда «Данурі». Джерело: KARI

«Данурі» вирушив у космос у серпні 2022 року. Він став першим південнокорейським космічним апаратом, виведеним у міжпланетний простір. Метою місії є Місяць. Апарат повинен зайнятися знімкуванням можливих місць посадки наступних південнокорейських місій та розвідкою корисних копалин. Ще одна мета «Данурі» — знімання вічно затінених місячних кратерів, на дні яких, як вважається, знаходяться поклади льоду.

З метою економії палива, «Данурі» був запущений економічною балістичною перехідною траєкторією. Через це апарату знадобилося понад чотири місяці, щоб досягти своєї мети. Він вийшов на постійну орбіту довкола Місяця 16 грудня.

Схід Землі над місячною поверхнею. Фото зонда «Данурі». Джерело: KARI

Зараз фахівці місії займаються перевіркою всіх систем апарата та калібруванням його наукових інструментів. «Данурі» вже передав безліч знімків, зроблених за допомогою камери високої роздільної здатності. Опубліковані KARI зображення демонструють схід Землі над місячною поверхнею. Вони були зроблені в проміжку між 24 грудня 2022 року та 1 січня 2023 року. У момент знімання «Данурі» знаходився на висоті кілька сотень кілометрів над місячною поверхнею.

Згідно з заявою KARI, «Данурі» розпочне виконання своєї наукової програми у лютому. Крім того, апарат візьме участь у новому експерименті з випробування системи зв’язку, заснованої на стійкій до відмови мережної технології. За задумом розробників вона стане основою створення космічного інтернету.