Астронавтка зробила кумедне селфі через невагому бульбашку

Астронавти полюбляють у вільний час фотографувати Землю з найкращого місця, яке їм надає Міжнародна космічна станція. Але одна астронавтка скористалась мікрогравітацією для отримання кумедного селфі. 12 лютого астронавтка NASA та бортінженерка експедиції Crew-5 Ніколь Манн позувала для фото крізь невагому бульбашку води, заломлюючи її зображення. Карколомне фото було опубліковане на сторінці Центру космічних польотів Маршалла NASA у Flickr.

Селфі астронавтки Ніколь Манн заломлюється крізь плаваючу водяну бульбашку, що летить в умовах мікрогравітації на борту МКС
Селфі астронавтки Ніколь Манн заломлюється крізь водяну бульбашку, що летить в умовах мікрогравітації на борту МКС. Фото: Flickr

Знімок був зроблений на борту Міжнародної космічної станції (МКС). Незрозуміло, хто зробив світлину, оскільки вона лише приписується NASA, але талановитий фотограф ідеально вишикував знімок.

Брови, очі, ніс і рот Манн перевернуті догори, а решта її голови відображена правильно. Цікаво те, що за детальнішого розгляду світлини можна помітити всередині водної сфери мікробульбашки, які показують її зображення правильно.

Мікробульбашки
Мікробульбашки подвійно заломлюють світло, повертаючи зображення Манн у правильну сторону

Річ у рефракції

Рефракція — це заломлення світла під час переходу від однієї прозорої речовини до іншої, наприклад, коли світло переходить від повітря до води або від повітря до скляної лінзи. Коли світло переходить з одного середовища в інше, воно змінює швидкість і напрямок. Призма є одним із найвідоміших прикладів заломлення, розщеплюючи біле світло на кольори веселки. Заломлення має багато практичних застосувань, зокрема всередині лінз камери та оптичних покриттів, що на них наносяться. Рефракція також відіграє важливу роль у формуванні оптичних ілюзій і міражів.

Астронавтка Ніколь Манн

Манн піднялася на борт МКС 6 жовтня минулого року після подорожі на ракеті SpaceX Falcon 9, яка покинула космічний центр Кеннеді на мисі Канаверал 5 жовтня. Вона стала першою індіанською жінкою, яка побувала у навколоземному просторі. Американська астронавтка двічі виходила у відкритий космос — 20 січня та 2 лютого. Вона брала участь в інсталяції розгорнутих сонячних батарей на МКС (iROSA).

Раніше ми повідомляли про те, що фото астронавтів спантеличило інтернет-спільноту.