Астронавт помітив «падаючу зірку» метеорного потоку Гемініди з МКС

Багато людей цими днями спостерігають незабутнє небесне видовище — метеорний потік Гемініди, що досяг свого піку в ніч з 13 на 14 грудня. Це природнє явище відзначається падінням на Землю великої кількості метеорів, які залишають по собі яскраві світлові сліди.

Астрономи пояснюють, що під час піку метеорного потоку можна побачити неозброєним оком найбільшу кількість «падаючих зірок». Це пов’язано з тим, що Земля перетинає хмару частинок, викинутих астероїдом Фаетон (3200 Phaethon). Саме це спричиняє справжнє феєричне видовище на небесах. Але цьогоріч до цього потоку приєднався «помічник» — пиловий слід, залишений короткоперіодичною «алкогольною» кометою Віртанена (46P/Wirtanen).

Дане явище також стало приводом для данського астронавта Андреаса Могенсена поділитися своїми спостереженнями з космосу. У своєму короткому відео, знятому з Міжнародної космічної станції (МКС) на висоті близько 400 км над поверхнею Землі, він показав, як метеорний потік виглядає з орбіти. Астронавт зауважив, що спостерігати за метеорами з такої висоти — це справжнє задоволення.

Метеори, що утворюють Гемініди, представляють особливий інтерес для спостерігачів. Потік утворює понад 100 падаючих зірок за годину, що робить це природне явище дуже мальовничим. Щоб насолодитися ним, вам не потрібно спеціального обладнання — просто здійміть свій погляд до чистого нічного неба.

Але якщо вашим спостереженням завадять хмари — не втрачайте надії, оскільки природне видовище можна буде спостерігати до кінця грудня, хоч і з меншою інтенсивністю. Насолоджуйтесь космічним шоу прямо зараз!

Раніше ми повідомляли про те, як астрофотографу вдалося упіймати «зоряний джекпот».