Астронавтка ESA стала першою тіктокеркою у космосі

Астронавт Європейського космічного агентства (ESA) Саманта Крістофоретті з Crew-4 зняла перше відео для TikTok із космосу. Отже, вона стала першою в історії космічною тіктокеркою. Відео тривалістю 88 секунд також було опубліковане ESA та офіційними акаунтами Крістофоретті у Twitter, де вона поділилася своїм враженням про подорож до Міжнародної космічної станції. У профілі Крістофоретті у TikTok вже були й інші відео. Але цей ролик був першим, розміщеним прямо з космосу.

Астронавт ESA Саманта Крістофоретті
Астронавтка ESA Саманта Крістофоретті

У короткому відео жінка описує своє прибуття на космічну станцію та знайомить глядачів з «іграшками-індикаторами» невагомості — плюшевою мавпочкою на ім’я Етта та черепашкою Зіппі. У своєму відео Крістофоретті розповідає, як в астронавтів Crew-4 після прибуття на орбіту розпочався надзвичайно щільний графік. Екіпажу потрібно було дізнатися якнайбільше від команди Crew-3 за короткий термін перед поверненням.

Завершуючи своє історичне відео, вона каже: «Які у вас питання про життя на космічній станції? Розкажіть мені у коментарях. Слідуйте за мною, щоб сміливо йти туди, де ще не був жоден тіктокер».

Саманта Крістофоретті прибула на Міжнародну космічну станцію 28 квітня у межах місії Crew-4 разом із трьома астронавтами NASA: Робертом Гайнсом, Джессікою Воткінс та К’єл Ліндгрен. Вони змінили екіпаж Crew-3, який прилетів на МКС у листопаді 2021 року. Crew-3 завершив своє шестимісячне перебування на орбіті та 6 травня приводнився в Атлантичному океані. У складі команди були: командир екіпажу Раджи Чарі, астронавти NASA Кайла Беррон і Томас Машберн та один європейський астронавт Матіас Маурер.

Нагадаємо, що раніше астронавти показали відео, як вони спілкуються у космосі без слів.