Астрофотограф NASA «упіймав» космічного кажана у глибокому космосі

Астрофотограф Марк Генсон зафіксував яскраву відбивну туманність LDN 7 та темну туманність LDN 43, яка складається з дуже щільного матеріалу і блокує світло від навколишніх зір. Найцікавіше, що форма двох туманностей нагадує гігантського космічного кажана. Знімок був зроблений та оброблений минулого липня, але, враховуючи його моторошну тему, NASA обрала свято Гелловін, щоб поділитися ним як тематичним астрономічним фото дня.

LBN 7 та LDN 43
Світлина туманностей LBN 7 та LDN 43. Фото: Mark Hanson

«Яка найстрашніша туманність у Галактиці? Однією з претенденток є LDN 43, яка дивовижно схожа на величезного космічного кажана, що летить крізь зорі у темну ніч Гелловіну», — розповідає NASA.

Відбивна туманність — це астрономічний термін для хмар міжзоряного пилу, які можуть відбивати світло сусідніх зір. Енергія, яку випромінюють сусідні світила, недостатньо сильна, щоб іонізувати газ туманності, який міг би створити емісійну туманність, але вона досить сильна, щоб розсіювати світло та робити пил видимим для телескопів.

Всередині темної туманності LDN 43, яка складається з частин LDN43, B, D і E, є ще дві туманності — GN 16.31.3 і GN 16.31.7.

Розширений погляд на туманність від астрофотографа Джима Томеса

Ця молекулярна хмара розташована на відстані приблизно 1400 світлових років від нас у сузір’ї Змієносця. Вона досить щільна, щоб заблокувати світло не лише від фонових світил, а й від потоків газу, освітлених сусідньою відбивною туманністю LBN 7. Ця нитка газу та пилу завдовжки 12 світлових років — не провісник смерті, а зоряний розплідник.

Генсон є астрофотографом космічного агентства і каже, що спрямовує свою камеру в космос упродовж 25 років. Спочатку він знімав свої світлини з Вісконсина, згодом переїхав до Нью-Мексико, де небо темніше. Але тепер його обладнання розташоване в Ель-Саусе (Чилі), яким він керує дистанційно.

Космічний кажан — це лише одне з кількох космічних явищ, які Генсон зняв протягом багатьох років. Завзятий астрофотограф виставляє багато робіт на своєму вебсайті, де відвідувачі можуть побачити неймовірні зображення нічного неба.

Раніше ми розповідали про п’ять кращих космічних горрорів на Гелловін.

За матеріалами PetaPixel