Астероїди можуть стати їжею в майбутніх міжпланетних місіях

Вчені припускають, що астронавти можуть використовувати астероїди, як джерело їжі під час тривалих міжпланетних місій. Хоча йдеться не про споживання каміння, ідея полягає в перетворенні речовин з астероїдів на поживну біомасу. Про дивний спосіб отримання джерела поживних речовин повідомляє публікація в The International Journal of Astrobiology.

Космічний сніданок майбутнього
Космічний сніданок майбутнього. Ілюстрація: DALL-E

Процес передбачає розщеплення астероїдів за допомогою хімічних і фізичних методів, а отриману речовину згодовуватимуть спеціальним бактеріям, які здатні перетворювати її на їстівну біомасу. Такий підхід може стати альтернативою традиційному вирощуванню їжі або зберіганню запасів, які мають обмежений термін придатності.

Дослідження надихнулося проєктом Міністерства оборони США, яке вивчало можливість перероблення пластикових контейнерів, у яких зберігаються військові пайки, у щось більш їстівне. У цьому випадку пластик розщеплюють на газ і нафту, яку потім додають до бактерій у біореакторі, що перетворюють нафту на біомасу.

Вчені припускають, що подібний метод можна застосувати й до багатих на вуглець астероїдів, таких, як Бенну. Проте, на думку фахівців, наразі це лише концепція. Потрібно дослідити, чи буде така біомаса токсичною і вирішити проблему видобутку астероїдів.

Астероїд Бенну
Астероїд Бенну. Фото: NASA

Вчені прагнуть випробувати цю ідею на практиці. Один з авторів дослідження, професор інженерії Західного університету в Онтаріо Джошуа Пірс, навіть пообіцяв бути першим, хто спробує отриману біомасу, і пожартував, що якщо виживе, експерименти перейдуть на наступний етап.

Це дослідження підкреслює прагнення людства знайти нові рішення для підтримки життєдіяльності в умовах глибокого космосу, де традиційні методи забезпечення ресурсами можуть бути неможливими або малоефективними.

Раніше ми повідомляли про те, як вирощені на орбіті овочі становлять небезпеку для здоров’я астронавтів.

За матеріалами nytimes.com