Зонд NASA зафіксував місячне затемнення з відстані 100 млн км

У ніч із 15 на 16 травня земляни змогли побачити повне місячне затемнення. Спостерігачі зробили безліч чудових світлин цього небесного шоу як з поверхні нашої планети, так і з борту МКС. Але найбільш незвичайні кадри події були отримані апаратом NASA, що перебував у цей момент на відстані в мільйонах кілометрів від Землі.

Йдеться про зонд Lucy. У момент затемнення він перебував за 100 млн км від Землі, що еквівалентно приблизно 70% відстані між нашою планетою та Сонцем. Попри таку велику дистанцію, фахівці місії вирішили використати встановлену на борту зонда камеру високої роздільної здатності L’LORRI, щоб спробувати зазнімкувати затемнення.

L’LORRI вдалося впоратися з покладеним завданням. Об’єднавши зроблені камерою знімки, фахівці NASA створили унікальний таймлапс, що демонструє «зникнення» Місяця. Зрозуміло, насправді супутник нікуди не подівся — його просто приховала земна тінь. Таймлапс охоплює часовий інтервал у три години.

Місія Lucy

Апарат Lucy був запущений у жовтні минулого року. Він призначений для вивчення троянських астероїдів на юпітеріанській орбіті. План місії розрахований на 12 років, під час яких Lucy має відвідати щонайменше 8 малих тіл Сонячної системи.

Підсумковий дизайн апарата Lucy. Джерело: SwRI

Після запуску Lucy одна з двох сонячних батарей зонда не змогла зафіксуватися. 9 травня фахівці місії спробували розгорнути її повністю. Наразі інженери вивчають телеметрію зонда, щоб ухвалити рішення про необхідність продовження процедури.