Запуск Psyche перенесений через проблеми з ПЗ

Запланований на 1 серпня запуск місії Psyche буде перенесений як мінімум на сім тижнів. Про це повідомили представники NASA. Причиною перенесення стали проблеми, виявлені під час тестування програмного забезпечення апарата.

Нова дата запуску місії Psyche

Psyche був доставлений на мис Канаверал 29 квітня. Після цього апарат переправили до чистої кімнати та піддали серії фінальних тестів, покликаних засвідчити його готовність до міжпланетного перельоту. Під час них інженери виявили проблему з програмним забезпеченням, яке змусило керівництво місії відкласти запуск. Наразі він відбудеться не раніше 20 вересня.

Зонд Psyche. Джерело: NASA/JPL-Caltech

Наразі фахівці працюють над усуненням неполадок ПЗ апарата. Якщо цей процес затягнеться, Psyche може пропустити стартове вікно. Варто зазначити, що поки що представники NASA не назвали точних дат, як поточного, так і наступного стартового вікна.

План польоту місії Psyche

Для запуску Psyche буде використана ракета Falcon Heavy. Нинішній план польоту передбачає, що у травні 2023 року апарат здійснить гравітаційний маневр на околицях Марса, який дозволить йому в січні 2026-го вийти на постійну орбіту навколо своєї основної мети — астероїда Психея (16 Psyche).

Психея в уяві художника. Джерело: NASA/JPL-Caltech/ASU

Поверхня Психеї характеризується високим вмістом металів (заліза та нікелю). Вважається, що вона може бути осколком ядра протопланети, що загинула на зорі існування Сонячної системи. Psyche має перевірити цю теорію та з’ясувати походження астероїда. Для цього апарат оснащений комплектом із чотирьох наукових інструментів. Основна місія зонда розрахована на 21 місяць роботи з можливістю подальшого продовження.

Psyche буде не єдиним вантажем на борту Falcon Heavy. Разом з ним у космос вирушить пара зондів Janus, призначених для дослідження подвійних астероїдів (175706) 1996 FG3 та (35107) 1991 VH.

За матеріалами https://spaceflightnow.com