Апарат Psyche доставлений на мис Канаверал

Транспортний літак C-17 успішно доставив до аеропорту Космічного центру ім. Кеннеді контейнер, всередині якого міститься космічний апарат Psyche. Після розпаковування фахівці NASA приступлять до передпольотної перевірки зонда, а потім почнуть його готувати до установки на ракету-носій Falcon Heavy.

Мета та технічне обладнання місії Psyche

Місія Psychе була схвалена NASA 2017 року. Її метою є астероїд Психея (16 Psyche), що вирізняється високим вмістом металів (заліза та нікелю). Вважається, що він може бути осколком ядра протопланети, що загинула на зорі існування Сонячної системи. Psyche має перевірити цю теорію та встановити походження астероїда.

Транспортування зонда Psyche
Контейнер із зондом Psyche. Джерело: NASA / Kim Shiflett

Сам зонд був збудований компанією Maxar. Для виконання своїх наукових завдань апарат отримав набір із чотирьох інструментів, що включає мультиспектральну камеру, нейтронний і гамма-спектрометри, а також магнітометр. Додатково під час польоту зонд випробовуватиме експериментальну технологію лазерного зв’язку. Для отримання енергії Psychе оснащений парою сонячних батарей. Усі основні маневри здійснюватимуться за допомогою набору електрореактивних двигунів на ефекті Холла.

Запуск і хронологія польоту місії Psyche

Балістичне вікно для запуску Psyche відкриється 1 серпня 2022 року. У травні 2023-го апарат здійснить гравітаційний маневр на околицях Марса, який дозволить йому 31 січня 2026 року вийти на постійну орбіту навколо Психеї. Основна місія зонда розрахована на 21 місяць роботи з можливістю продовження.

Апарат Psyche в уявленні художника. Джерело: NASA/JPL-Caltech/ASU

Варто зазначити, що разом з Psyche у космос вирушать «попутники» — пара зондів Janus, призначених для дослідження подвійних астероїдів (175706) 1996 FG3 і (35107) 1991 VH.

Раніше ми писали про перенесення на 2023 рік запуску індійської місії «Чандраян-3».

За матеріалами https://blogs.nasa.gov