Запуск місії Psyche перенесено на 12 жовтня

Запуск міжпланетного апарата Psyche буде перенесено з 5 на 12 жовтня. Про це йдеться в повідомленні, опублікованому в блозі місії.

Апарат Psyche в чистій кімнаті. Джерело: NASA/Frank Michaux

Ціллю Psyche є 278-кілометровий астероїд Психея, що відрізняється високим вмістом металів (заліза та нікелю). Згідно з популярною гіпотезою, він являє собою уламок ядра протопланети, що загинула на зорі формування Сонячної системи. Psyche повинен буде детально дослідити металевий астероїд і підтвердити або спростувати це припущення.

Спочатку Psyche мав вирушити до своєї мети ще в жовтні минулого року. Але запуск було перенесено на рік через неготовність наземного симулятора апарата. Це перенесення призвело до того, що NASA довелося відправити на склад кілька зондів Janus, які мали вирушити в космос разом із Psyche як попутний вантаж.

Зараз Psyche перебуває на території Космічного центру імені Кеннеді. Нещодавно інженери з’єднали апарат з адаптером корисного навантаження, який дасть змогу встановити його на ракету Falcon Heavy. Передбачалося, що зонд буде запущено 5 жовтня.

Але, як стало відомо, запуск Psyche буде перенесено на тиждень. Це викликано необхідністю завершити перевірку параметрів, які використовуються під час керування двигунами системи орієнтації. Вони працюють на азоті та використовуються для таких цілей, як наведення наукових інструментів зонда, підтримання зв’язку із Землею і правильного орієнтування сонячних батарей. Нещодавно параметри їхньої роботи були скориговані, що вимагало проведення додаткової перевірки.

Тепер у NASA залишається 13 днів, щоб відправити зонд до Психеї. Балістичне вікно для запуску апарата буде відкрито до 25 жовтня.

За матеріалами https://blogs.nasa.gov