Запаморочливе відчуття невагомості: NASA зняла приголомшливе VR-кіно

Приголомшливий ефект віртуальної реальності (VR) тепер доступний для користувачів Oculus Quest та Oculus Quest 2 завдяки VR-трилогії документальних фільмів Space Explorers: Blue Marble («Дослідники космосу: Блакитний мармур») від Felix & Paul Studios.

Oculus Quest та Oculus Quest 2
Власники Oculus Quest та Oculus Quest 2 зможуть насолодитися фільмами Space Explorers: Blue Marble

Студія Felix & Paul Studios спеціалізується на розробці VR-змісту для астронавтів. Нова трилогія фільмів є найсвіжішою творчістю, що відкриває перед глядачем захопливі 360-градусні перспективи Землі, зняті на орбіті з Міжнародної космічної станції (МКС).

Cupola
Модуль Cupola у VR справді захопливий. Фото: NASA

Трилогія Space Explorers: Blue Marble є продовженням серії фільмів Space Explorers, відзначених нагородою «Еммі». Вони пропонують захопливу перспективу Землі з точки зору астронавтів, які тренуються та працюють у різноманітних місіях. Щоб зафіксувати ці надзвичайні моменти, режисери розробили та сконструювали камери, які могли б функціонувати у вакуумі космосу, а потім співпрацювали з екіпажами NASA на борту МКС та наземними командами управління місіями.

Повний список епізодів описаний нижче.

Space Explorers: Blue Marble — Orbit 1

Унікальне відео зняте поза межами МКС і пропонує захопливий кінематографічний досвід віртуальної реальності (VR). Вирушайте у дивовижну подорож над нашою планетою та станьте свідками неймовірного ефекту огляду, який відчувають астронавти, спостерігаючи за Землею з низької навколоземної орбіти. Це відео допоможе глибше розуміти місце нашої планети у Всесвіті та її важливість для майбутніх поколінь. Завдяки повному обсягу перспективи 360° ви будете занурені в неймовірні краєвиди планети Земля, які надихають і вражають.

Space Explorers: Blue Marble — Orbit 2

Неймовірна подорож, під час якої можна побачити красу нашої планети з неперевершеної перспективи. Використовуючи кінематографічні VR-кадри, зняті камерою Outer Space VR, розташованою за межами Міжнародної космічної станції, можна побачити, як астронавтка NASA Меган Макартур працює в оглядовому модулі Cupola, поки станція обертається навколо Землі зі швидкістю 28 тис. км/год.

Space Explorers: Blue Marble Orbit 3

Приєднуйтесь до астронавтки NASA Меган Макартур, коли вона відкриває жалюзі купольного модуля спостереження МКС, показуючи чудовий схід Сонця на земному горизонті. Відчуйте силу нашої зорі, яка освітлює Землю, наповнюючи модуль золотистим сяйвом. Вирушайте в неймовірну подорож, щоб побачити красу нашої планети з незрівнянної перспективи.

Переглянути всі три орбіти «Дослідники космосу: Блакитний мармур» можна на сайті MetaQuest. Для перегляду потрібна VR-гарнітура.

Раніше ми повідомляли про те, як психологічно готують астронавтів для подорожей у космос.

За матеріалами space.com.