Вибухнула капсула для проживання астронавтів: відео

Виведення корисного навантаження на орбіту коштує дуже дорого. Саме тому перед стартом ракети вантаж вираховується до грама. Для економії ваги компанії розробляють компактні надувні капсули, які слугували б житлом для астронавтів у космосі. У складеному вигляді такі капсули не займають багато місця, їхня вага невелика, а під час розгортання під тиском повітря вони створюють комфортні умови для життя на орбіті Землі, на Місяці чи навіть Марсі. Але наскільки така конструкція жорстка? Компанія Lockheed Martin вирішила перевірити межі можливостей свого прототипу надувного житлового середовища, навмисно підірвавши його.

Прототип надувної конструкції від Lockheed Martin
Прототип надувної конструкції від Lockheed Martin, яка слугуватиме житлом для астронавтів. Фото: Lockheed Martin

Випробування проходили на заводі Lockheed Martin в Колорадо. Інженери компанії розгорнули надувну капсулу та продовжили випробування міцності конструкції на розрив. Нарешті капсула вибухнула під тиском 325 кг/см2, що в шість разів перевищує максимальний робочий тиск. Це означає, що тест пройшов дуже успішно. Дивіться неймовірні відеокадри нижче, як конструкцію розірвало на шматки під високим тиском.

На Міжнародній космічній станції вже використовується схожа надувна кімната. Але Lockheed Martin хоче розширити цю концепцію для полегшення колонізації Сонячної системи.

«Ця технічна демонстрація є першим кроком у створенні житлового модуля нового покоління, який полегшить життя астронавтів у ​​космосі та дозволить людям досліджувати навколоземний простір далі, ніж будь-коли раніше», — заявили в Lockheed Martin.

Надувна капсула Lockheed Martin є частиною програми NASA NextSTEP, державно-приватного партнерства, спрямованого на розробку технологій дослідження глибокого космосу, включаючи системи проживання.

Раніше ми повідомляли про те, як Lockheed Martin та Goodyear об’єднуються для розроблення транспорту для Місяця.