Неймовірно яскраве полярне сяйво помітили з МКС: фото

Астронавтка NASA Джасмін Могбелі вразила новими фотографіями полярного сяйва, зробленими з борту Міжнародної космічної станції. Зелене полярне сяйво простягнулося від південних регіонів Землі далеко за обрій планети.

зображення полярного сяйва
15 лютого 2024 року астронавтка NASA Жасмін Могбелі опублікувала це зображення полярного сяйва з Міжнародної космічної станції. На передньому плані робот Canadarm2 і модуль МКС. Фото: NASA

«Полярні сяйва звідси справді вражають», — поділилася Могбелі в інтерв’ю. 15 лютого вона стала свідком яскравих моментів своєї космічної місії, спостерігаючи зелені та червоні полярні сяйва, які щойно пронеслися над поверхнею Землі.

Це сяйво виникає, коли Сонце посилає енергійні частинки у верхні шари атмосфери планети. Магнітне поле Землі направляє ці частинки до полюсів, де вони взаємодіють із верхніми шарами атмосфери, створюючи світлове явище.

На борту МКС астронавти зараз спостерігають особливо красиве полярне сяйво через наближення Сонця до 11-річного максимуму його активності. Збільшення сонячних спалахів і викидів корональної маси призводить до збільшеної полярної активності на Землі.

Полярне сяйво
Полярне сяйво, що спостерігається над американським штатом Юта з Міжнародної космічної станції, сфотографоване астронавткою. Фото: NASA

Могбелі ділиться своєю любов’ю до цього явища: «Щоразу, коли я дивлюся у вікно, я в захваті. Кожен момент відрізняється: світло, хмари, пори року, кут падіння сонця. Я дивуюся, наскільки жива і прекрасна наша планета».

Раніше ми повідомляли про те, як атмосфера Землі засяяла незвичайним золотим сяйвом.