«Вони всі зачаровані»: черга до телескопа паралізувала головну вулицю міста

Минулого тижня в одному з найбільш населених районів Сполучених Штатів тисячі людей вишикувалися в чергу, перекривши рух транспорту, щоб мати можливість поглянути на Сатурн крізь любительський телескоп.

Джо Дельфосc
Джо Дельфосc та його телескоп в Брукліні, Нью-Йорк. Фото: The Guardian

Астроном-любитель Джо Дельфосс, який проживає у Брукліні, є місцевою знаменитістю завдяки своїй звичці виносити свій телескоп на вулицю в ясні ночі, щоб кожен, хто проходить повз, міг зазирнути в небо.

Нещодавнє відео цієї події стало вірусним у соціальних мережах. Воно показує величезну чергу людей, які очікують, щоб подивитися крізь телескоп на Сатурн. Це надзвичайно вражаюча ілюстрація нашого безмежного захоплення тим, що приховано за межами нашої синьої планети.

Згідно з розповідями тих, хто вирішив зупинитись і побачити Сатурн на власні очі, це був неймовірний досвід. Адже в сучасному світі, сповненому різноманітних забавок і розваг, а також клопотів і зобов’язань, ми все рідше дивимося в небо.

«Він був як духовний провідник у космос, ведучий групи молодих людей, які щойно вийшли з концерту. Побачивши телескоп, молодь стала в чергу, щоб зазирнути в космос. Черга навіть зупинила потік автомобілів», — розповіла місцева музикантка Дафна Джульєтта Елліс, яка зафільмувала цю сцену. Її відео стало вірусним на TikTok і було переглянуте понад 4 млн разів.

Дельфосс закохався в астрономію ще в 1995 році, коли приєднався до місцевої групи астрономів-аматорів у Нью-Йорку.

«Головна моя мета — це принести свій телескоп туди, де напевно буде багато людей, і показати їм небо. Коли люди дивляться в телескоп, вони всі однаково зачаровані. Мені вже за 80, і я хочу робити щось значуще у своєму житті. Не існує нічого важливішого, ніж поділитися цією можливістю дивитися на зірки разом з іншими людьми», — сказав він в інтерв’ю для The Guardian.

Раніше ми повідомляли про те, як астроном-любитель зробив дивовижне відкриття.