Супутник Maxar використали для зйомки екскрементів пінгвінів

Супутникові знімки мають величезне значення як для науки, так і для військової справи. Їхні надчутливі сенсори допомагають роздивлятися поверхню Землі з орбіти в деталях для різноманітних цілей. Але недавно вчені використали дорогий супутник для дослідження екскрементів пінгвінів, що привело до чергового відкриття.

Фотографування екскрементів пінгвінів мало важливе наукове значення
Фотографування екскрементів пінгвінів мало важливе наукове значення. Фото: CNBC

Коли вчені переглядали зображення супутникової місії Copernicus Sentinel-2, а також супутника Maxar WorldView-3, вони змогли підтвердити існування нової колонії імператорських пінгвінів, що складається з близько 500 птахів.

Коричневий на білому

Британська антарктична служба (BAS) відзвітувала, що завдяки плямам екскрементів птахів, які було видно навіть із космосу через характерний коричневий колір на фоні білого снігу та льоду, вчені змогли ідентифікувати приховану колонію. Наведене нижче зображення зроблене супутником Maxar і показує місцеперебування нововідкритої колонії на мисі Верлегер у Західній Антарктиді.

Maxar WorldView-3
Аерофотознімки з супутника Maxar WorldView-3 показують недавно виявлену колонію імператорських пінгвінів на мисі Верлегер. Maxar Technologies

Нове відкриття означає, що вчені тепер мають дані про 66 колоній імператорських пінгвінів уздовж узбережжя Антарктиди, причому половину з них виявили за допомогою супутникових знімків.

«Це неймовірне відкриття. Нові супутникові знімки берегової лінії Антарктиди дозволили нам знайти багато колоній. І хоча це хороші новини, але нова колонія невелика», — пояснив доктор Пітер Фретвелл, який вивчає дику природу з космосу в BAS.

Місцезнаходження нововиявленої колонії на мисі Верлегер у Західній Антарктиді
Місцеперебування новознайденої колонії на мисі Верлегер у Західній Антарктиді. Зображення: BAS

Вид пінгвінів, що вимирає

Імператорський пінгвін є найвищим і найважчим з усіх представників цього типу. Минулого року уряд США оголосив його видом, що вимирає через наслідки зміни клімату. Вчені прогнозують, що до кінця століття 80% колоній стануть квазівимерлими.

Імператорські колонії у Західній Антарктиді дуже важко вивчати, оскільки вони локалізуються у віддалених і важкодоступних місцях. Також у цих місцях температура часто падає до -60°C. Саме ці фактори спонукали BAS почати використовувати супутникові зображення 15 років тому, ретельно вишукуючи плями екскрементів на білосніжному льоду.

Раніше ми повідомляли про те, як NASA називає групи підготовлених астронавтів на честь тварин.