Супутники рятують Інтернет через перебиті кабелі у Червоному морі

Через пошкодження чотирьох із 15 підводних кабелів зв’язку в Червоному морі телекомунікаційні провайдери тепер змушені шукати альтернативу, оскільки це викликало порушення мережевого трафіку. Супутникові оператори активізували використання своїх космічних ресурсів для перенаправлення інтернет-трафіку. Поєднання підводного та орбітального зв’язку може стати оптимальним рішенням для подальшого розвитку.

Червоне море
Аравійський півострів з дельтою Нілу та Червоним морем. Знімок з Міжнародної космічної станції. Фото: NASA

За інформацією гонконзької телекомунікаційної компанії HGC Global Communications, це вплинуло на падіння 25% трафіку між Азією, Європою та Близьким Сходом. Причина пошкодження залишається невідомою. Компанія зазначила, що працює над виправленням цього винятково рідкісного випадку. Хоча HGC не вказала конкретну причину, речник Ради національної безпеки США винуватить у цьому якір вантажного судна, що його потопило угруповання хуситів у Ємені. Однак хусити заперечили свою причетність до цього інциденту.

Незалежно від причини, супутникові компанії залучили використання космічних ресурсів для перенаправлення інтернет-трафіку. Супутникові оператори, такі як Intelsat, забезпечують резервне з’єднання для заповнення прогалин в обірваних кабелях, повідомляє SpaceNews.

Intelsat утримує на орбіті 52 супутники зв’язку, які забезпечують широкосмуговий доступ до Інтернету та надають пасажирам авіакомпаній зв’язок під час польоту. Інші компанії, такі як Eutelsat OneWeb, SES та SpaceX, також здійснюють передавання даних з орбіти навколоземного простору.

Цей рідкісний інцидент відкриває можливості для розвитку гібридних рішень з підключення, які комбінують підводний та орбітальний інтернет. Клієнти, які отримують доступ до Інтернету як через підводні кабелі, так і через супутники, можуть відновити зв’язок протягом 15 хвилин у разі проблем із наземним провайдером, повідомив SpaceNews Ріс Морган, регіональний віцепрезидент компанії Intelsat.

Тривалість ремонту підводних кабелів залишається невідомою. Але експерти заявляють, що це може зайняти до восьми тижнів. Протягом цього часу супутникам доведеться виконувати значну роботу, і, можливо, вони залишаться корисними навіть у випадку відсутності необхідності в екстреному втручанні.

Раніше ми повідомляли про те, як у Starlink з’явився тариф з інтернетом на швидкості 10 Гбіт/с.