SpaceX показала який вигляд матиме колонізація Марса

SpaceX опублікувала відео, яке візуалізує її плани з освоєння Червоної планети. Для цього буде залучений новий космічний корабель Starship.

Марсіанська місія Starship

Starship стане першою в історії повністю багаторазовою космічною системою. Він зможе виводити на навколоземну орбіту рекордні 150 тонн вантажу. SpaceX планує створити кілька модифікацій корабля, одна з яких буде використовуватися для міжпланетних рейсів.

Ролик SpaceX дає уявлення про основні етапи марсіанських місій Starship. Все починається зі зльоту корабля з території космопорту Starbase в Техасі. Далі, ми бачимо повернення прискорювача Super Heavy. SpaceX планує використовувати для його «уловлювання» 140-метрову вежу з поворотною конструкцією під назвою Mechazilla.

Наступний важливий етап розгортається на навколоземній орбіті. Starship стикується з іншим кораблем, який використовується як танкер. Після завершення дозаправлення, він залишає околиці Землі та вирушає в подорож до Червоної планети. У фінальних кадрах ми бачимо прибуття Starship, пасажири якого милуються видом марсіанської колонії.

Коли відбудеться перший політ Starship

Наразі інженери SpaceX повністю закінчили підготовку Starship до першого орбітального польоту. Компанії не вистачає лише дозволу Федерального управління цивільної авіації США (FAA). За словами Ілона Маска він розраховує, що політ Starship відбудеться десь у другій половині квітня.