Повз Землю пролетів черговий астероїд. Зіткнення знову не сталося

У четвер, 7 липня, на відстані 90 тис. км від Землі пролетів невеликий астероїд. Про нього вчені дізналися тільки 4 липня й одразу визначили, що він не становить загрози планеті.

Астероїд пролетів на відстані 90 тис км від нас
Небесний камінь пролетів поруч із Землею

Астероїд пролетів повз Землю

Майже непомічений різноманітними панікерами лишився проліт невеликого астероїда поруч із Землею. Об’єкт, що отримав ідентифікатор 2022 NF, пролетів усього за 90 тис. км від Землі. Це складає 23 відсотки від середньої відстані між Землею та Місяцем.

Проліт був настільки близьким, що ввечері цього дня астероїд можна було спостерігати навіть у невеличкий телескоп. Наприклад, Virtual Telescope Project влаштовував трансляцію відео 2022 NF зі свого інструмента, розташованого у Римі.

Найбільший розмір цього тіла оцінюється від 5,5 до 12,5 м. Це означає, що астероїд значно менший за той, що кілька років тому вибухнув над Челябінськом, хоча теоретично міг би при зіткненні наробити чимало галасу.

Астероїд побачили за кілька днів до зближення

Найцікавіше, що ще за тиждень до прольоту про астероїд ніхто не знав. Камінь вперше побачили 4 липня за допомогою гавайського телескопа Panoramic Survey Telescope and Rapid Response System, більше відомого як Pan-STARRS.

Однак майже одразу астероїд визначили як такий, що не становить загрози за стандартами NASA. Для того, аби бути визнаним небезпечним, каменю, що підходить до нас ближче ніж на 4,7 млн км, треба мати діаметр хоча б 140 м.

Тож не дивно, що астероїд пролетів майже непоміченим світовими ЗМІ. Усі просто не зрозуміли, що треба лякатися. Останніми роками кількість близьких прольотів цих небесних тіл, які фіксуються вченими, збільшилася. Але це не означає, що загроза зіткнення з ними зросла. Просто можливості для їхнього відстежування стали значно ширшими.

За матеріалами www.sciencealert.com