Політ Starliner з екіпажем: NASA та Boeing оголосили нову дату старту

NASA та Boeing сподівалися запустити космічний корабель CST-100 Starliner з екіпажем уже наступного місяця, але політ був раптово відкладений. Наступне вікно запуску тепер заплановане на 21 липня. Про це повідомляє офіційний сайт проєкту.

Космічний корабель CST-100 Starliner

«Після завершення будівництва космічного корабля Starliner потрібен додатковий час для завершення роботи з верифікації та валідації до першого польоту системи з екіпажем на борту», ​​— йдеться в заяві Boeing.

Екіпаж майбутнього польоту CST-100 Starliner до Міжнародної космічної станції (МКС) складатимуть астронавти NASA Суні Вільямс і Баррі Вілмор, які стартуватимуть на ракеті United Launch Alliance Atlas V з мису Канаверал у Флориді. Метою майбутньої місії є випробування наскрізних можливостей системи з екіпажем на борту, включаючи все: від запуску ракети до посадки.

«Після успішного випробувального польоту Boeing працюватиме над завершенням оперативної готовності для своїх місій після сертифікації. NASA розпочне остаточний процес сертифікації космічного корабля Starliner і систем для регулярних місій з екіпажем до космічної станції», — повідомили в аерокосмічній адміністрації.

Проблемний Starliner

Під час розробки космічний корабель страждав від багатьох проблем. Перший політ у грудні 2019 року закінчився невдачею через низку технічних збоїв. Однак після тривалої роботи без екіпажу Starliner успішно пристикувався до МКС у травні минулого року, що відкрило шлях до майбутньої подорожі разом з екіпажем. Якщо місія стане успішною, у NASA з’явиться другий транспортний засіб для доставлення екіпажу на МКС разом із капсулою Crew Dragon від SpaceX.

Starliner та Crew Dragon

Розробка є частиною Програми комерційних екіпажів NASA, державно-приватної ініціативи, спрямованої на підвищення доступності космосу шляхом об’єднання десятиліть досвіду NASA з новими технологіями, розробленими та створеними приватними фірмами.

Раніше ми повідомляли про те, як на Boeing відбулося рокірування екіпажу.