Перший пілотований політ Starliner знову відкладений

Запланований на квітень перший пілотований політ космічного корабля Starliner знову відкладений. Про це повідомила керівник програми пілотованих космічних польотів NASA Кеті Людерс.

Підготовка космічного корабля CST-100 Starliner. Джерело: NASA

За словами Людерс, перший політ Starliner з екіпажем відбудеться вже після приватної місії Ax-2. Оскільки її запуск запланований на 12 травня, а тривалість — 16 днів, це означає, що корабель Boeing вирушить у космос не раніше червня.

Ще недавно перша пілотована місія Starliner була запланована на квітень. На початку березня інженери NASA і Boeing планували заправити корабель. Але судячи з усього, ця операція не була проведена.

Наразі невідомо, що саме призвело до чергового перенесення першого пілотованого польоту Starliner. Ні Boeing, ні NASA поки що не виступили з офіційною заявою з цього приводу.

Нагадаємо, що в межах свого першого пілотованого польоту Starliner доставить на МКС астронавтів Баррі Вілмора та Суніту Вільямс. Вони проведуть вісім днів на борту орбітального комплексу, після чого повернуться на Землю.