Південна Корея полетить на Марс у 2045 році

Південна Корея, що недавно створила власну космічну агенцію на зразок NASA, серйозно налаштована стати однією з провідних космічних держав. Вже у 2032 році вона планує посадити свій зонд на Місяць, а на 2045-й запланована автоматична місія на Марс.

Південна Корея збирається підкорити Марс
Південна Корея збирається підкорити Марс. Джерело: english.aawsat.com

Корейська космічна агенція

У 2045 році корейський зонд має здійснити м’яку посадку на Марс. З такою заявою у четвер, 30 червня, виступив президент країни Юн Сок Йоль. За його словами, у найближчі роки уряд планує витратити на дослідження космосу 70 млрд доларів.

Усе це для того, аби зробити Південну Корею провідною космічною державою, яка б могла конкурувати з Китаєм, Індією та Японією. Цьому має сприяти нещодавно створена за зразком NASA Корейська аерокосмічна агенція KASA. Очолить її Джон Лі, який 30 років пропрацював у відповідних структурах США.

Загалом корейський президент дуже розраховує на швидке освоєння космосу. Адже, за його словами, за межами Землі є мрія. Для того, аби досягти її, вже наступного року бюджет KASA збільшиться майже вдвічі та складе 1,1 млрд доларів.

Що планує Південна Корея?

Південна Корея планує розвивати свою космічну науку поступово. Почне вона з того, що 2025 року знову запустить свою ракету «Нурі». Вона стала справжньою сенсацією, коли торік із третьої спроби змогла вивести на орбіту супутник.

Подальші плани пов’язані з Місяцем. Південна Корея вже відправляла туди 2022 року апарат «Данурі». Однак подальші її кроки в цьому напрямку будуть пов’язані із запланованим на 2026 рік поверненням на супутник Землі американських астронавтів.

Незалежно від цього, 2032 року KASA спробує посадити на Місяць власний зонд. Далі корейці планують активно залучати до місій приватний сектор, а 2045-го нарешті настане черга Марса.