Perseverance знайшов сміття на Марсі: фото

Сміття знаходять на Землі у найнезвичайніших місцях, воно є навіть на дні Маріанського жолоба на глибині 11 км. А тепер його знайшли на Марсі. Марсохід NASA Perseverance, який наразі займається пошуком позаземного життя у дельті висохлої річки, сфотографував уламок від космічного корабля, що застряг у скелі. Він є частиною теплового захисту корпусу спускового модуля Perseverance, який нагрівався до екстремальних температур під час входу в атмосферу Марса.

Сміття на Марсі, яке розкидав Perseverance

«Команда NASA виявила щось несподіване. При наближенні фотографії з’ясувалося, що це шматок теплового екрана, який відірвався від корпусу під час посадки 2021 року», — прокоментували в аерокосмічній адміністрації.

Постає питання, як уламки, схожі на фольгу, потрапили в область марсіанського кратера Єзеро, що приблизно за два кілометри від місця, де в марсіанській пустелі розбилося посадкове шасі з ракетним двигуном. У NASA вважають, що його занесло сюди вітром.

Посадка Perseverance

Марсохід Perseverance успішно здійснив посадку на Марсі у лютому 2021 року. У міру спуску модуль, що утримував марсохід, скидав різні інструменти та предмети, зокрема теплозахисний екран, гальмівний парашут і «небесний кран» із ракетним двигуном, який м’яко опустив марсохід на поверхню. Perseverance раніше вже знаходив свій скинутий парашут, тож не дивно, що тепер він виявляє інші уламки, які трохи засмітили Червону планету.

Нагадаємо, що на борту Perseverance подорожує пасажир чотири місяці поспіль.