Perseverance зазнімкував «змію» та камінь, який балансує

Група супроводу місії Perseverance опублікувала нову серію зображень, отриманих у регіоні, відомому під неформальними назвами Hogwallow Flats та «смужка бекону» (через те, як він виглядає на супутникових знімках).

Скалы на Марсе
Марсіанські скелі, зазнімковані ровером Perseverance. Джерело: NASA/JPL-Caltech/ASU

Не виключено, що невдовзі цей регіон буде мати ще одну назву — рай для геологів. За словами дослідників, зображені на знімках Perseverance скелі, мають величезний науковий інтерес. Вони складаються з осадових відкладень, які залишилися з часом, коли тут розташовувалась давня річкова дельта. Їхній аналіз зможе дати відповідь на питання, яким був клімат Марсу чотири мільярди років тому. А якщо як планується, зібрані Perseverance зразки в майбутньому будуть доставлені на нашу планету, в процесі їх подальшого вивчення в лабораторіях, дослідники цілком можуть знайти якісь сліди, залишені живими істотами, які жили на Червоній планеті (якщо такі звичайно були).

Крім наукової цінності, знімки Perseverance також є черговою наочною демонстрацією того, наскільки химерні форми здатні створювати сили ерозії. На одному із зображень ровера можна побачити одразу дві незвичайні формації. Одна з них представляє кам’яну структуру, яка виступає зі скелі та дуже нагадує голову змії (або, за належної фантазії, голову піщаного хробака з фільму «Дюна»). Лівіше ж можна побачити ще одну дивну формацію у вигляді кам’яного блока, на вершині якого наче акробат, «балансує» інший камінь.

Змея на Марсе
Марсіанські скелі, зазнімковані ровером Perseverance. Справа можна побачити скелю-«змію», ліворуч – камінь, який балансуює. Джерело: NASA/JPL-Caltech/ASU

Раніше ми писали про те, як Perseverance знайшов сміття на Марсі.