NASA відправить поему до Європи

NASA збирається відправити поему до крижаного супутника Юпітера Європи. Про це йдеться у повідомленні, опублікованому на сайті аерокосмічної адміністрації.

Ада Лімон спостерігає за збиранням зонда Europa Clipper. Джерело: NASA/JPL-Caltech

Призначена для Європи поема буде написана Адою Лімон. У 2022 році Бібліотека Конгресу назвала її 24-м поетом-лауреатом США. Текст, створеного Лімон твору, буде вигравіюваний на борту космічного апарата Europa Clipper.

Наразі Europa Clipper знаходиться у складальному цеху Лабораторії реактивного руху NASA. Після завершення складання апарат пройде серію тестів, покликаних засвідчити його готовність до космічного польоту, а потім його доставлять на мис Канаверал. Запуск місії запланований на жовтень 2024 року, для нього буде залучена ракета Falcon Heavy.

Europa Clipper досягне своєї мети у 2030 році. Під час своєї місії зонд повинен здійснити безліч близьких прольотів Європи. Вчені сподіваються, що зібрана під час цих візитів інформація допоможе визначити властивості її підповерхневого океану та дати відповідь на запитання, чи може він підтримувати життя.

Нагадаємо, що інша юпітеріанська космічна місія недавно теж отримала досить незвичайну «пасхалку». Європейське космічне агентство встановило на борт зонда JUICE табличку, на якій вигравіювані сторінки з трактату Sidereus Nuncius, опублікованого Галілеєм у 1610 році.

За матеріалами https://europa.nasa.gov